شهید صفی الدین نماد وحدت و دفاع از حریم مقدس اسلام بود

صدا و سیما چهارشنبه 02 آبان 1403 - 21:21

شهید صفی الدین نماد وحدت ، مبارزه و دفاع از حریم مقدس اسلام بود

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما متن پیام محمد باقر قالیباف به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

در امتداد مسیر ایثار و شهادت مجاهدین صدیق، نستوه و با بصیرت و رشادت، مجاهدی دلاور رهسپار آسمان گردید.

حجت الاسلام والمسلمین آقای سید هاشم صفی الدین عضو باسابقه و رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان و یاور مقتدر رزمندگان جبهه مقاومت، سرافرازانه به کاروان شهیدان پیوست.

این شهید گرانقدر، همچون شهید بزرگوار حجت الاسلام و المسلمین آقای سید حسن نصرالله، نماد وحدت و مبارزه و دفاع از حریم مقدس اسلام و حمایت از غزه و فلسطین و لبنان بود که ثابت‌قدم در نبرد با متجاوزان ایستاد و جان خود را فدای آرمان خویش کرد.

رژیم غاصب و درنده‌خوی صهیونیستی که عاجز و درمانده از رویارویی با رزمندگان و مجاهدان و ناتوان از خدشه به سازمان مستحکم جبهه مقاومت قرار گرفته است، جنایتکارانه به کشتار جمعی مردم بی‌دفاع در لبنان و غزه روی آورده و این‌بار در جنایتی رذیلانه با بمباران لبنان عزیز، این چهره جاویدان مقاومت را به شهادت رسانید.

شهادت، رسم و سیره دیرین مجاهدان راه خدا است و بدون شک نصرت و ظفر الهی تحقق خواهد یافت.

ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت این مجاهد و مبارز حزب‌الله لبنان سرافراز و جبهه مقاومت به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم، رهبر معظم انقلاب، دولت و مردم شریف لبنان و فلسطین، رزمندگان، فرماندهان و تمامی آزادی‌خواهان حق و عدالت، خانواده شهدای سرافراز این حادثه و اظهار همدردی با آنان خاطرنشان می‌گردد ملت بزرگوار ایران تا تحقق پیروزی نهایی در کنار مبارزان و مجاهدان خواهد بود.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.