طرح تحول بنیادین زیرساخت‌های مخابرات از سمنان آغاز می‌شود

خبرآنلاین چهارشنبه 02 آبان 1403 - 21:23
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وجود زیرساخت‌ها و همکاری لازم برای اجرای پایلوت طرح طوبی در استان سمنان گفت: از نمایندگان مجلس در این استان و مقامات دولتی ذی‌ربط انتظار داریم ضمن در نظرگرفتن اهمیت اجرای طرح طوبی (طرح تحول و نوسازی بنیادین زیرساخت‌های مخابراتی ایران)، تمام همکاری‌های لازم را در این بخش با مجموعه مخابرات داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، در این دیدار که با حضور مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل، جمعی از معاونین ستادی و مدیران ارشد مخابرات، مهندس مجید دارایی، مدیر مخابرات منطقه سمنان و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی در دفتر مدیرعامل برگزار شد؛ راهکارهای اجرایی‌شدن طرح طوبی در استان سمنان به عنوان پایلوت اجرای این طرح و چگونگی نقش‌آفرینی مدیران استانی دولت و مجلس در شروع و آغاز به‌کار این طرح ملی و مخابراتی بررسی شد.

مهندس سلطانی با بیان اینکه با اجرای طرح طوبی، شبکه ارتباطی کشور کاملاً منطبق با استانداردهای شبکه ملی اطلاعات خواهد شد، اظهار داشت: با اجرایی‌شدن این طرح در حوزه تولید و بارگذاری محتوا و نسبت ترافیک داخل به خارج، گام‌های مهمی پیموده خواهد شد.

وی از اجرایی‌شدن طرح تحول بنیادین زیرساخت‌های مخابراتی ایران با عنوان طرح طوبی در سمنان خبر داد و گفت: با اجرای موفق این طرح، به مرور در دیگر استان‌ها نیز وارد فاز عملیاتی خواهیم شد.

مدیرعامل مخابرات ایران با تأکید بر اینکه توسعه و پیشرفت در حوزه مخابرات، توقف‌ناپذیر است، گفت: صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وارد بخش جدیدی از خدمت‌رسانی به مردم شده است که با تسهیل کارها و استفاده مناسب از زیرساخت‌های ارتباطی، می تواند فواید بسیاری برای مخاطبان و جامعه ایجاد کند.

مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های مطلوب مجموعه مدیران و کارکنان مخابرات در سطح استان، از آغاز طرح طوبی در این استان اظهار خرسندی و آمادگی خود را برای همه‌گونه همکاری با هدف عملکرد مثبت و کارآمد بخش مخابرات با همکاری دولت و مجلس با هدف اجرایی‌سازی این طرح ملی، اعلام کردند.

دکتر عباس گلرو، علی اکبر علیزاده برمی و احمد عجم، نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم دیدار با مدیرعامل و مدیران ارشد مخابرات با خبرنگار اداره کل ارتباطات، گفتگو کردند.

احمد عجم، ضمن تاکید بر لزوم همه جانبه بر پیشرفت اقتصاد دیجیتال و توسعه زیرساخت های مخابراتی همگام با لبه فناوری جهانی اظهار داشت: با طرح موضوع طوبی در صحن مجلس و کمیسیون های تخصصی مربوطه، موضوع را هم در سطح استان برای تامین اعتبارات دولتی و هم در سطح ملی پیگیری خواهیم کرد.

دکتر عباس گلرو در این گفتگو تصریح کرد: همراهی و همکاری دولت‌ ها با مخابرات برای ارائه خدمات بیشتر به مردم ضروری است و با توجه به زیرساختی بودن خدمات مخابرات، با کمک دولت تلاش می کنیم ضمن ایجاد شرایط لازم برای طرح طوبی در استان سمنان، دستگاه های اجرایی را از فواید پیشبرد آن آگاه کنیم.

علی اکبر علیزاده برمی نیز خاطرنشان ساخت: صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت لحظه‌ای رشد می‌کند و حقیقتا از مجموعه مخابرات ایران که در سه سال اخیر، علی رغم تمام مشکلات مالی و درآمدی از توسعه ارتباطات غافل نبوده و طرح های ابتکاری و عملی برای پیشبرد صنعت مخابرات اجرا کرده است، قدردانی می نماییم.

۴۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.