پیام تسلیت رئیس جمهور برای شهادت سید هاشم صفی‌الدین

صدا و سیما چهارشنبه 02 آبان 1403 - 21:41

پیام تسلیت رئیس جمهور برای شهادت سید هاشم صفی‌الدین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای پزشکیان در پیامی به مناسبت شهادت سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان، تصریح کرد: این بزرگمرد عرصه جهاد و شهادت با الهام از مکتب عاشورا، شجاعانه همه زندگی خود را وقف دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان و تقویت جبهه مقاومت کرد و آثار درخشانی از مجاهدت و مقاومت در راه اسلام و مبارزه با ظلم و ستم برجا گذاشت که برای همیشه درخشان و الهام‌بخش باقی خواهد ماند.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:
 
بسم ‏الله الرحمن الرحیم
 
وَالَّذِینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیل‏ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا
 
شهادت عالم وارسته و مجاهد خستگی‏‌ناپذیر، جناب آقای سید هاشم صفی‏‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‏‌الله لبنان، اگر چه برای محور مقاومت، ملت لبنان و همه انسان‏‌های آزاده جهان، خسرانی بزرگ است، اما قطعاً فصل جدیدی از مقاومت و مجاهدت علیه اشغالگران صهیونیست را رقم خواهد زد.
 
این بزرگمرد عرصه جهاد و شهادت با الهام از مکتب عاشورا، شجاعانه همه زندگی خود را وقف دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان و تقویت جبهه مقاومت کرد و آثار درخشانی از مجاهدت و مقاومت در راه اسلام و مبارزه با ظلم و ستم برجا گذاشت که برای همیشه درخشان و الهام‏‌بخش باقی خواهد ماند.
 
دشمن صهیونیستی، پس از به شهادت رساندن دبیر کل فقید حزب‏‌الله لبنان، شهید سید حسن نصرالله، به زعم خود با ترور ناجوانمردانه این مجاهد بزرگ کوشید در رهبری و هدایت این جنبش وقفه جدی ایجادکند، اما بحمدالله، شجره طیبه مقاومت از حیات و رشد باز نمی‌ایستد و خون شهدا تداوم‌بخش این حرکت و نهضت خواهد بود. امروز می‏‌بینیم که حزب‏‌الله مستحکم‌تر و مقاوم‌تر از قبل است و قدرتمندانه‌تر اهداف خود را دنبال و ضرباتی سخت بر پیکر اشغالگران وارد می‌کند.
 
اینجانب، شهادت این عالم مجاهد را به محضر مقام معظم رهبری، ملت‏‌های سرافراز لبنان و فلسطین، همرزمان شهید در جبهه مقاومت، خاندان بزرگوار او و همه آزادگان جهان، تسلیت می‏‌گویم. بی‏‌شک تا زمانی که ظلم و جنایت و اشغالگری علیه ملت مظلوم فلسطین و لبنان ادامه داشته باشد، مقاومت و جهاد علیه متجاوزان صهیونیست و حامیان آن، روز‏ به ‏‌روز تقویت خواهد شد.
 
مسعود پزشکیان
رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.