الگو گرفتن نوجوانان فلسطینی از یحیی سنوار

صدا و سیما چهارشنبه 02 آبان 1403 - 21:47

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما در کرانه باختری اشغالی کودکان به شیوه لحظات آخر عمر یحیی سنوار در مقابل نظامیان سرتاپا مسلح رژیم صهیونیستی روی صندلی می نشینند.

 

 

صحنه هایی وحشتناک از کشتار اسراییل در مدرسه الزهرای غزه
صفحه کاربری «فلسطین آنلاین» در شبکه اجتماعی ایکس که اخبار مربوط به فلسطین را پوشش می دهد، روز چهارشنبه تصاویری وحشتناک از کشتار رژیم اسراییل در مدرسه الزهرا در شرق غزه منتشر کرد.





تصاویر حزب الله از سرنگون کردن پهپاد هرمس ۴۵۰
کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب تصاویر حزب الله لبنان از عملیات سرنگون کردن پهپاد هرمس ۴۵۰ ارتش رژیم اشغالگر در حریم هوایی لبنان را منتشر کرد‌.





انتقال نظامیان مجروح صهیونیست
کانال تلگرامی شبکه خبری قدس تصاویری از فرود بالگرد ارتش رژیم اشغالگر در بیمارستان بلینسون در فلسطین اشغالی برایانتقال نظامیان مجروح منتشر کرد.





حمله گردان های قسام به مرکز فرماندهی و کنترل دشمن در نتساریم
کانال تلگرامی شبکه خبری قدس تصاویر گردان های قسام از هدف قرار دادن مرکز فرماندهی و کنترل دشمن در محور نتساریم با شلیک موشک های رجوم منتشر کرد.‌





گردان های قدس: به همراه برادران خود در حزب الله قهرمانی ها را در میدان رقم خواهیم زد
یکی از فرماندهان گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی خطاب به رزمندگان مقاومت اسلامی در لبنان اعلام کرد ما به همراه برادران خود قهرمانی ها را در میدان رقم خواهیم زد.
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، این فرمانده گردان های قدس در این پیام تصریح کرد: از قلب فلسطین و از داخل تونل های تهاجمی گردان های قدس با توجه به ادامه جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و افزایش تجاوز وحشیانه این رژیم به کشور برادر لبنان و یمن دوست داشتنی به ساکنان خود در نوار غزه می گوییم که شما با اتکا به خداوند متعال به مقاومت خود ادامه دهید .
وی تصریح کرد : ما ایستادگی، صبر و پایداری شما در برابر اشغالگران از شما آموختیم و از شما قدرت و انرژی می گیریم زیرا محور ما محور مقاومت است.حمایت وپشتیبانی شما همیشه از غزه بوده و هست و این عهد وپیمانی است که ما با شما بسته ایم و تازمانیکه شما هستید شهادت برای ما در راه قدس افتخار است.
وی خطاب به رزمندگان نیروهای مقاومت اسلامی لبنان گفت: شما همان کسانی هستید که با خون خود راه و مسیری را که شهید سید حسن نصرالله برای ما ترسیم کرد، تکمیل خواهی کرد. و وعده او را که نابودی موجودیت اسرائیل بود محقق خواهید ساخت.
در این پیام آمده است: ما به برادران خود در حزب‌ الله می‌گوییم که با خون ، آتش و وحدت میدان ها صحنه‌های قهرمانانه را خلق خواهیم کرد.
وی افزود:به برادران خود در حزب الله می گوییم که ما به فرماندهان رژیم اشغالگر و سربازان آنها در جنوب فلسطین اشغالی حمله می کنیم زیرا دشمن صهیونیست از رگبار موشک های شما که شمال و مرکز سرزمین های اشغالی را در نوردیده است،داد وفریاد می زنند.
وی در ادامه این پیام افزود: با وجود محاصره خفقان آور و شدت بمباران و شرایط سخت امنیتی، ما لحظه ای در آماده سازی و تجهیز تسلیحات زیر زمینی خود درنگ نکرده ایم زیرا تصمیم خود را گرفته ایم و تا آخرین نفس با دشمن مبارزه می کنیم.
این فرمانده گردان های قدس تاکید کرد: ما احساس غرور و افتخار می کنیم که جزء اصیل محور مقاومت ووفادار به فلسطین و مقدسات هستیم و با اطمینان و استواری به سمت هدف مشترک یعنی بیت المقدس حرکت می کنیم تا فلسطین را از چنگال صهیونیست ها آزاد کنیم» .
وی در پایان این پیام خطاب به رژیم صهیونیستی گفت : دشمن جنایتکار نباید از ما چیزی غیر از جنگ انتظار داشته باشد زیرا این سرزمین فقط مختص مردمانش است و ما بر سرحقوق خود چانه زنی نمی کنیم و شکست نخواهیم خورد.





رژیم صهیونیستی آوارگان در مدرسه فاخوره را مجبور به کوچ اجباری از این مکان کرد
رژیم صهیونیستی همچنان به جنگ نسل کشی خود وکوچاندن فلسطینیان از سرزمین خود ادامه می دهد که تازه ترین مورد آن مجبور کردن آوارگان فلسطینی در مدرسه «فاخوره» در شمال به کوچ از این مکان است.
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، یک زن آواره فلسطینی ساکن مدرسه « فاخورة» در این باره به «حسام شبات» خبرنگار این شبکه گفت : ما به خداوند متعال اتکا می کنیم . فقط و فقط خداوند تکیه گاه ماست . من مادر 10 شهید هستم. همه از ما دست کشیده اند اما ما فقط خداوند را داریم.
وی درباره اوضاع آوارگان در نوار غزه گفت: وضعیت ما اسفبار و بغرنج است. ما در محاصره رژیم صهیونیستی قرار داریم . محاصره . محاصره. مرگ جلوی چشمان ما قرار دارد . این رژیم سیاست گرسنه نگه داشتن فلسطینیان را در پیش گرفته است . ما با مرگ دست وپنجه نرم می کنیم اما خداوند با ماست.






انتقال نظامیان مجروح صهیونیست به بیمارستان
کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب تصاویری از انتقال نظامیان مجروح صهیونیست به بیمارستان سوروکا در جنوب فلسطین اشغالی منتشر کرد‌‌.





منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.