واکنش جالب مسی به درخواست هوادار: دیوانه شدی!

ورزش سه چهارشنبه 02 آبان 1403 - 21:59
واکنش لیونل مسی به درخواست یک هوادار توجه هواداران را جلب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی همچنان لحظات خاطره‌انگیزی را هم در داخل و هم خارج از زمین فوتبال رقم می‌زند. این بار، ویدئویی که به سرعت در فضای مجازی پخش شد، تعامل بامزه بین کاپیتان تیم ملی آرژانتین و یک هوادار کوچک را در آخرین تمرینات در کمپ ایزایزا نشان می‌دهد. این کودک با معصومیت و شوق فراوان، از مسی درخواست کرد که بعد از گلزنی، شادی گل را همان‌طور که او با دوستانش انجام می‌دهد، اجرا کند؛ چیزی که باعث خنده مسی و کسانی شد که در صحنه حضور داشتند.

در این تصاویر، دانته (هوادار) از مسی می‌پرسد: «اگر گل بزنی، می‌توانی مثل من خوشحالی کنی؟» مسی با خنده پاسخ می‌دهد: «چطور جشن می‌گیری؟» و کودک با اجرای یک رقص جالب پاسخ لئو را می‌دهد، که کاملاً با خوشحالی‌های معمول مسی متفاوت است.

2099332

واکنش مسی جالب بود. او خندید و گفت: «نه، دیوانه شدی؟ چطور می‌توانم این کار را انجام دهم؟» مسی بعد از این جمله دوباره خندید و صحنه جالبی را رقم زد.

حرکت این کودک نه تنها باعث واکنش بامزه مسی شد، بلکه دیگر افراد حاضر در صحنه هم نتوانستند جلوی خنده خود را بگیرند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.