دلخوری بارسا از رئال: ناهار ال‌کلاسیکو کنسل شد!

ورزش سه چهارشنبه 02 آبان 1403 - 22:04
خوان لاپورتا به دلیل دخالت رئال مادرید در پرونده نگریرا در مراسم سنتی ناهار ال‌کلاسیکو به میزبانی این باشگاه حضور نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، شنبه آینده قبل از ال‌کلاسیکو در سانتیاگو برنابئو هیچ مراسم ناهاری بین مدیران رئال مادرید و بارسلونا برگزار نمی‌شود. دلیل آن هم تنش بین روابط دو باشگاه است که باعث شده این دیدار سنتی قبل از رویارویی بین دو تیم لغو شود.

از زمان مطرح شدن پرونده نگریرا، روابط بین این دو باشگاه روز به روز بدتر شده است. لاپورتا این موضوع را متوجه نمی‌شود که چرا رئال مادرید در پرونده شکایت از بارسلونا نقش داشته و علیه آن‌ها شکایت کرده است.

از زمان مطرح شدن این پرونده روابط بین خوان لاپورتا و فلورنتینو پرز هیچ شباهتی به گذشته نداشته است. به گفته منابع باشگاه بارسلونا به مارکا، روابط بین این دو باشگاه قطع نشده اما فاصله زیاد و سردی سازمانی بین آن‌ها وجود دارد.

بارسا به طور مثال روابط خود را با سویا کاملا قطع کرده است. در واقع آخر هفته گذشته هیچ وعده غذایی بین هیئت مدیره به مناسبت بازی خارج از خانه سویا در ورزشگاه مونتخوئیک برگزار نشد.

2099336

نباید فراموش کرد که علی‌رغم ماجرایی که پرونده نگریرا ایجاد کرده، رئال مادرید و بارسلونا علایق مشترک زیادی در دنیای فوتبال دارند. یکی از آن‌ها سوپرلیگ است و به همین دلیل هیچ یک از دو باشگاه رابطه خود را به طور کامل با دیگری قطع نمی‌کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.