با بهره‌برداری صحیح از این ظرفیت‌ها می‌توان تحولات بزرگی رقم زد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 22:14
همدان _ استاندار همدان با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان ملایر گفت: با بهره‌برداری صحیح از این ظرفیت‌ها، می‌توان تحولات بزرگی رقم زد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار جدید همدان امروز و در نخستین سفر خود به ملایر میهمان ملایری‌ها بود و در این سفر چندین برنامه داشت.
بازدید از چندین واحد تولیدی و صنعتی، حضور در نشست بررسی مشکلات شهرک صنعتی جوکار و واحدهای فروسیلیس و دیدار با امام جمعه ملایر، بازدید از کارخانه کشمش، حضور در شورای اداری و غبارروبی مزار گلزار شهدا و شهید مدافع امنیت علی نظری از برنامه‌های استاندار همدان در این سفر است
حمید ملانوری‌شمسی در دیدار با امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه وفاق، عدالت و انصاف" شعار اصلی دولت چهاردهم بوده اظهار کرد: وظیفه مدیران و مسئولان فراهم کردن شرایط وفاق وهمکاری وهمدلی برای توسعه و پیشرفت است.

استاندار همدان با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان ملایر افزود: با بهره‌برداری صحیح از این ظرفیت‌ها، می‌توان تحولات بزرگی رقم زد و ما نیز تلاش خواهیم کرد از نزدیک مسائل و مشکلات شهرستان‌ها را بررسی کنیم و با مردم روستاها و شهرها دیدار داشته باشیم و شرایطی فراهم کنیم تا بتوانیم با هم‌فکری و همکاری همه دستگاه‌ها، راه‌حل‌های مؤثری برای مشکلات موجود پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان مدیران خوبی داریم باید با مدیریت صحیح و استفاده بهینه از ظرفیت‌های هر منطقه همه تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت داشته و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند گفت: اگر بتوانیم همه ظرفیت‌ها را به‌خوبی به کار بگیریم، نه تنها در سطح استان، بلکه در سطح ملی می‌توانیم پیشرفت‌های بزرگی داشته باشیم.
ملانوری شمسی در ادامه در بازدید از شرکت بافتسان ملایر با تاکید بر اینکه توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی یکی از اولویت‌های مهم در استان همدان است گفت: حمایت از فعالیت‌های بخش خصوصی، برگرفته از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب است و یکی از وظایف بسیار مهم مدیران این است که در میان مردم و اقشار مختلف حضور داشته باشند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در قالب یک حرکت جهادی و برنامه‌های تحولی، مسائل مختلف را پیگیری و برای پیشرفت استان تلاش می‌کنیم افزود: مدیران باید با گروه‌های تأثیرگذار در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ارتباط برقرار کنند تا بتوانند مسائل و مشکلات را از نزدیک مشاهده و بررسی کنند
وی با اشاره به اینکه باید دغدغه‌های بخش خصوصی کاهش یابد و تسهیل در امور صورت گیرد و رضایت‌مندی بین مردم ایجاد شود گفت: فعالان بخش خصوصی نباید هیچ دغدغه‌ای جز سرمایه‌گذاری و تولید داشته باشند.
شورای اداری و دومین سالگرد شهید مدافع امنیت شهید علی نظری با سخنرانی استاندار از برنامه‌های استاندار همدان در ملایر است که تا پاسی از شب ادامه دارد

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.