جزئیات باورنکردنی از شکنجه ۴۰ نفر در خانه فرار

فرارو چهارشنبه 02 آبان 1403 - 22:17
بسیاری از افرادی که از مالک این خانه شکایت کرده‌اند به پلیس گفته‌اند که در این خانه قرار بود همه چیز تفریح باشد، اما ما با خشونت و رفتار‌های غیر انسانی روبه رو شدیم. برخی از شاکیان حتی دچار جراحت‌های مختلف به دلیل شلاق خوردن و در معرض ضربه قرار گرفتن شده بودند. تابستان سال گذشته مالک این خانه به اتهام قتل و تجاوز به یک دختر جوان مورد بازجویی قرار گرفته بود.

مالک یک خانه فرار (وحشت) در ایالت تنسی آمریکا، به جرم شکنجه کردن، افرادی که برای تفریح به آنجا می‌رفتند، به دادگاه احضار شد.

به گزارش همشهری آنلاین، خانه وحشت ایالت تنسی که از سال ۲۰۱۷، در شهر سامرتاون تنسی مشغول به فعالیت است، حالا، اما با شاکیان زیادی مواجه شده است. ۴۰ نفر از افرادی که برای تفریح به این خانه وحشت رفته بودند، به دلیل اینکه مورد ضرب شتم قرار گرفته بودند، شلاق خورده بودند، به آنها شوک برقی وارد شده و در جعبه‌ای محبوس شده و تا یک قدمی مرگ پیش رفته بودند، از راس مک کمی مالک آنجا به پلیس تنسی شکایت کرده‌اند.

بسیاری از افرادی که از مالک این خانه شکایت کرده‌اند به پلیس گفته‌اند که در این خانه قرار بود همه چیز تفریح باشد، اما ما با خشونت و رفتار‌های غیر انسانی روبه رو شدیم. برخی از شاکیان حتی دچار جراحت‌های مختلف به دلیل شلاق خوردن و در معرض ضربه قرار گرفتن شده بودند.

بدین ترتیب راس (مالک خانه وحشت) به اداره پلیس احضار شد، اما در دفاع از خود گفت: هر فردی که برای بازی به این خانه می‌آید یک رضایت‌نامه ۴۰ صفحه‌ای را امضا می‌کند که در آن اگر اقداماتی مانند، «کشیدن دندان، شکستن انگشت یا تراشیدن مو‌های سر» اتفاق افتاد، شکایتی مطرح نکند و همه این عواقب را بپذیرد.

وی ادامه داد: ما به مشتری امکان انصراف نمی‌دهیم و حتی کلمه کلیدی برای اینکه بتواند خود را نجات دهند نیز نمی‌دهیم و دلیل شهرت ما نیز در همین است و فقط زمانی که تشخیص دهیم یک فرد دچار مشکلات جسمی و روانی حاد شده است، اجازه بیرون کشیدن وی از بازی را به او خواهیم داد.

با شکایت شاکیان، اما مراجع قضایی نیز وارد پرونده شدند و دادستانی تنسی دستور تحقیقات درباره این محل را صادر کرد. همچنین به دنبال انتشار تصاویری از شکنجه مشتریان در این خانه فرار کارزاری برای توقف فعالیت آن در تنسی به راه افتاده است که ده‌ها هزار نفر از آن حمایت کرده‌اند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که تابستان سال گذشته مالک این خانه به اتهام قتل و تجاوز به یک دختر جوان مورد بازجویی قرار گرفته بود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.