چالش‌های لرستان با نگاه بومی و هنری رفع شوند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 22:17
خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه در لرستان تأکید کرد: چالش‌ها و مشکلات استان با نگاه بومی و هنری رفع شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در بازدید از حوزه هنری لرستان با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت‌های فرهنگی در شرایط کنونی، اظهار داشت: کارهای خوبی در حوزه هنری انجام شده و امیدوارکننده است لکن کارهایی هم هست که مغفول مانده و امید است که با نگاه بومی و هنری نسبت به معضلات لرستان کار شود.

چالش‌های لرستان با نگاه بومی و هنری رفع شوند

وی با یادآوری خطبه خود در نمازجمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳، تصریح کرد: در استان لرستان ظرفیت‌های هنری بالایی وجود دارد و از حوزه هنری استان مشاهده کردم که در باب جوانی جمعیت برنامه‌های هنری خوبی تدارک دیدند و از سراسر استان و کشور در این حوزه جمع شده بودند و برنامه‌های هنری را بااهمیت جوانی جمعیت تدارک دیده بودند.

چالش‌های لرستان با نگاه بومی و هنری رفع شوند

در ادامه سامان سپهوند رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی لرستان نیز گزارشی از فعالیت‌های این حوزه از ابتدای سال تاکنون و برنامه‌های پیش روی این حوزه ارائه کرد. سپس حجت‌الاسلام شاهرخی از نمایشگاهی از فعالیت‌ها و تولیدات حوزه هنری انقلاب اسلامی در زمینه روایت و ادبیات پایداری، تولید آثار تجسمی، چاپ و نشر، آموزش و پژوهش و… در نگارخانه مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی برپا شده بازدید کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.