کمک به جبهه مقاومت از عرصه‌های فعالیتی گروه‌های جهادی است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 23:00
سنندج_ رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: کمک به جبهه مقاومت از عرصه‌های فعالیتی گروه‌های جهادی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد زهرایی به خبرنگاران رسانه‌های کردستان گفت: ۶۲ هزار گروه جهادی سازمان یافته در کشور فعالیت می‌کنند که از جمله عرصه‌های فعالیت این گروه‌ها اجرای طرح‌های آبخیزداری، جاده‌های روستایی، آبرسانی روستایی، تسهیل در مسیر دسترسی به مزارع است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی یادآور شد: از جدیدترین عرصه‌های فعالیتی گروه‌های جهادی، هم جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای کمک به جبهه مقاومت است که اعزام جهادگران در کنار تیم‌های تخصصی به مرزهایی سوریه به منظور کمک، اسکان، تغذیه و بسته معیشتی و پخت غذا و درمان آوارگان فلسطینی انجام می‌شود.

زهرایی بیان کرد: احداث خانه، خدمات درمانی و عمرانی، اهدای جهیزیه به زوجین جوان و خدمت‌رسانی مصداق فعالیت واقعی جهادگران است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند که فضای ۸۵ درصدی کشور را برای خدمت‌رسانی باز کنید و ما برای تقویت فعالیت هر چه بیشتر گروه‌های جهادی در کردستان و انجام پروژه‌های محرومیت زدایی از تمام توان بهره خواهیم برد.

زهرایی همچنین گفت: ۲۰ هزار طرح محرومیت‌زدایی در کشور با حضور رئیس‌جمهور، در هفته بسیج بهره‌برداری می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: حرکت رفع محرومیت زدایی در کردستان مطلوب است و یک هزار و ۵۰۰ گروه جهادی پویا و با نشاط در زمینه‌های تخصصی و عام در استان فعالیت می‌کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.