حق با پپ بود: فودن آماده خیلی ترسناک است! (عکس)

ورزش سه چهارشنبه 02 آبان 1403 - 23:07
فیل فودن در بازی مقابل اسپارتاپراگ خیلی زود گل اول منچسترسیتی را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اسپارتا پراگ رفته و با گل فیل فودن خیلی زود از حریفش پیش افتاد.

فودن که وضعیتش برای این بازی نامشخص بود با تصمیم پپ گواردیولا در ترکیب اصلی قرار گرفت و در عرض سه دقیقه موفق شد دروازه حریف را در بازی خانگی باز کند.

گواردیولا قبل از بازی درمورد وضعیت فودن گفته بود:"او احساس بهتری دارد. دقایقی که در بازی آخر بازی کرد، به عنوان مثال کمک کرد. وقتی فیل خوشحال و آماده و از لحاظ ذهنی در لحظه درست باشد، فوراً متوجه می‌شوید که او بهتر و بهتر می‌شود."

حق با سرمربی سیتی بود، فودن این را امشب نشان داد. او در میانه میدان توپ را روی پاس کوتاه مانوئل آکانجی دریافت کرد و حرکت به سمت دروازه اسپارتا پراگ را خطرناک آغاز کرد.

2099376

او یک بازیکن که سعی داشت با خطا متوقفش کند را پشت سر گذاشت و در این مسیر یک بازیکن دیگر را کنار زد تا به محض ورود به محوطه جریمه با ضربه زمینی پای راست به خلاف جهت در دقیقه 3 اولین گل تیمش را به ثمر برساند.

2099375

او برای شادی گل روی زانوی راستش نشست و با دستش به علامت تفنگ به سمت دوربین‌های تلویزیونی شلیک کرد تا اینطور مهارت خود در گلزنی و اشتیاق به درخشش در ترکیب سیتی را نشان دهد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.