نجات ۱۶ نفر گرفتار در برف و کولاک در محور اهر_کلیبر

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 23:23
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر از نجات ۱۶ مسافر گرفتار در برف و کولاک محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد. 

وحید ابراهیمیان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: در پی بارش برف و کولاک در محور مواصلاتی شهرستان اهر با کلیبر و گرفتار شدن سواری تیبا و مینی بوس در چهارشنبه شب، بلافاصله نیروهای امداد و نجات این جمعیت با کمک راهداری سامبران اقدام به رهاسازی خودروها و نجات ۱۶ نفر از مسافران شدند. 

رئیس جمعیت هلال احمر اهر همچنین از آمادگی کامل نیروهای امداد و نجات این جمعیت در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد. 

وی افزود: با توجه به بارش برف و کولاک در گردنه‌های گویجه بئل، سامبران و برخی محورهای مواصلاتی اهر با شهرستان‌های همجوار کلیه نیروهای امداد و نجات جاده‌ای با حضور فعال در تمام ماموریت‌های محوله در خدمت همشهریان و مسافرین می‌باشد. 

وی گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان اهر برای کمک و یاری رسانی به گرفتارشدگان در برف و کولاک آماده بوده و یک مورد حضور نیروهای شعبه به همراه پایگاه سامبران در ییلاقات داشتیم. 

ابراهیمیان افزود: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر اهر به صورت شبانه روز در محورهای مواصلاتی و مناطق پرخطر آماده خدمت رسانی به همشهریان می باشند. 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.