واکنش ایران به حمله تروریستی اخیر در ترکیه

اقتصادنیوز چهارشنبه 02 آبان 1403 - 23:24
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن تسلیت به خانواده قربانیان حادثه تروریستی اخیر در ترکیه تسلیت گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، اسماعیل بقائی چهارشنبه شب، ضمن تسلیت به خانواده قربانیان این حادثه تروریستی و نیز به مردم و دولت همسایه و دوست، از خداوند بزرگ برای مجروحان شفای عاجل مسئلت کرد.

وی همچنین با محکوم دانستن تروریسم  در همه اشکال و مظاهر آن، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با سایر کشورها به ویژه کشورهای همسایه برای پیشگیری و مقابله با این پدیده ضدبشری تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، روز چهارشنبه انفجاری در نزدیکی یکی از ورودی‌های شرکت صنایع هوا فضای ترکیه «توساش» در آنکارا رخ داد و پس از آن صدای تیراندازی شنیده شد.

«علی یرلیکایا» وزیر کشور ترکیه در رابطه با این رویداد در بیانیه‌ای گفت: حمله تروریستی به صنایع هوانوردی و فضایی ترکیه در آنکارا در منطقه قهرمانکازان انجام شد که متأسفانه پس از این حمله کشته و مجروحانی داریم. نیروهای امنیتی، آتش‌نشانی و تیم‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وزیر کشور ترکیه همچنین ساعتی پس از این حمله تروریستی در یک موضع‌گیری جدید،از جان باختن ۴ نفر و زخمی شدن ۱۴ نفر در پی حمله تروریستی به شرکت صنایع هوافضای ساخت پهپاد در آنکارا خبر داد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.