طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان بر گردن احمدی‌وفا

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 23:24
ورزشکار خوزستانی به طلای رقابت های کشتی فرنگی امیدهای جهان رسید.

در جریان رقابت های ۵ وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی امیدهای جهان در آلبانی،‌ امشب فرنگی کاران خوزستانی موفق به کسب مدال طلا شد.

در شب پایانی این رقابت ها، علی احمدی وفا در وزن ۵۵ کیلوگرم با غلبه بر راشاد ممدوف از آذربایجان، صاحب مدال طلا شد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته نیز محمد ناقوسی نماینده وزن ۸۲ کیلوگرم ایران در دیدار فینال برابر بکا ملیلاشویلی از آمریکا با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و صاحب گردن آویز طلا شد.

همچنین در وزن ۷۲ کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دیدار رده بندی با نتیجه ۹ بر صفر مقابل فرنگی‌کار سوئدی به برتری رسید و مدال برنز را کسب کرد.

شایان حبیب زارع دیگر نماینده خوزستانی تیم ایران در جهانی آلبانی، در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم با نتیجه ۸ بر ۵ مقابل ریچارد کارلسون از استونی به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

همچنین احمدرضا محسن نژاد  دیگر فرنگی کار خوزستانی تیم ایران، در وزن ۶۷ کیلوگرم به دلیل سر وزن نرسیدن از جدول مسابقات کنار گذاشته شد.

تیم کشتی فرنگی ایران نیز به مقام قهرمانی رقابت های جهانی آلبانی رسید.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.