تصفیه خانه آب قره آغاج تبریز پیش از عید نوروز بهره برداری می‌شود

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 23:24
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از بهره‌برداری تصفیه خانه آب قره آغاج پیش از عید نوروز خبر داد.

محمد خانی در بازدید از وضعیت آبرسانی به شهر قره‌آغاج اظهار کرد: برای تأمین اضطراری آب از سد خرمدرق برداشت موقت کردیم که فعلا مشکل آب شهری از نظر کیفی و کمی برطرف شده است و مردم از نظرکیفیت آب نگران نباشند چراکه تصفیه خانه به زودی راه اندازی شده و با اطمینان کامل آب شرب به مردم تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: طرح میان مدتی نیز از کنار رودخانه آیدوغموش از طریق حفر چاه انجام می‌شود و هدف از این بازدید تامین اعتبار لازم برای پروژه‌ها بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، وی خاطرنشان کرد: طرح بلند مدت تامین آب شهر قره آغاج و روستاهای اطراف آن به سد سهند برمی‌گردد که جزو برنامه‌ها است اما به دلیل اینکه اعتبار بالایی نیاز دارد، نمی‌توان به سرعت تحویل داد ولی جزو برنامه‌ها است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.