پروژه‌های آبی و فاضلابی نیازمند همت ملی و مشارکت گسترده مردم و خیرین است

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 23:25
معاون مالی، حقوقی و مجلس وزارت نیرو گفت: پروژه‌های آبی و فاضلابی در مناطق محروم کشور با چالش‌های متعددی روبرو است و تنها با همکاری ملی، مشارکت گسترده مردم و خیرین می‌توان این مشکلات را به طور کامل حل کرد.

مجتبی توانگر در جلسه بررسی مشکلات آب و فاضلاب شهرستان هشترود ، ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولین منطقه‌ای، به اهمیت پیگیری مستمر مشکلات مناطق محروم تأکید کرد.

وی در رابطه با اهمیت پروژه‌های آب و فاضلاب گفت: بحث تأمین آب و فاضلاب موضوعات ساده‌ای نیستند که بتوان به راحتی از کنار آن‌ها گذشت. اینکه آقای وزیر دستور می‌دهند تا ما به جد از نزدیک پروژه‌ها را دنبال کنیم و با مدیران استانی و نمایندگان محترم مردم و فرمانداران محترم همراه شویم، نشان می‌دهد که همت و تلاش جدی برای حل این مسائل وجود دارد. این رویکرد در مرکز نیز حاکم است که به ویژه برای مناطق محروم تلاش کنیم و کارها را جلو ببریم.

توانگر همچنین به مشکلات مالی و اقتصادی کشور اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به شرایط فعلی کشور و محدودیت‌های تأمین اعتبار، باید به فکر راه‌حل‌های جدید باشیم. یکی از این راه‌حل‌ها، استفاده از ظرفیت‌های مردمی است، از جمله خیرین و سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند به مشارکت در این پروژه‌ها هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، وی همچنین تأکید کرد: باید فضایی ایجاد کنیم که رغبت برای سرمایه‌گذاری در حوزه آب و فاضلاب افزایش یابد.  

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.