۲ پروژه ملی در شهرستان گناوه افتتاح شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 23:28
گناوه- آئین افتتاح ۸۲ کیلومترطرح برق رسانی و ۳۶۰ هکتار مزارع پرورش میگو در شهرک شیلاتی رود شور شمالی شهرستان گناوه با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ۲ پروژه ملی شامل ۸۲ کیلومتر طرح برق رسانی با ۹۷۰ میلیارد ریال اعتبار بخش دولتی با کمک سرمایه گذاران و ۳۶۰ هکتار مزارع پرورش میگو با سرمایه گذاری ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بخش خصوصی در شهرک شیلاتی رود شور شمالی شهرستان گناوه افتتاح شد.

فرماندار گناوه عصر چهارشنبه در این آئین اظهار کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردمی و با همت جهادگران عرصه اقتصاد و با تبعیت پذیری از فرمان مقام معظم رهبری در استان و کشور شاهد افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مهمی برای پیشرفت و ترقی عزت مندانه کشور و استان هستیم.

۲ پروژه ملی در شهرستان گناوه افتتاح شد

محمد تقی صفری افزود: در شهرستان گناوه نیز سرمایه گذاران، مسئولان و همه مردم دست به دست هم داده‌اند تا در سایه نظام مقدس اسلامی کارهای بزرگی را انجام دهند که بتواند راهگشایی برای سایر سرمایه گذاران باشد.

وی گفت: در این شهرستان سرمایه گذاری‌های مهمی در عرصه‌های مختلف کشاورزی، آبزی پروری، پرورش و تکمیل زنجیره طیور و آبزیان انجام شد و یا در حال انجام است که زمینه اشتغال و رونق بیشتر منطقه را فراهم می‌کند.

۲ پروژه ملی در شهرستان گناوه افتتاح شد

فرماندار گناوه بیان کرد: این پروژه‌ها با سرمایه گذاری‌های مختلف وبا تلاش و همت بخش خصوصی با حمایت و کمک دولت میسر شده است و امیدواریم تشویقی برای سایر سرمایه گذاران باشد تا شاهد کارهای مهم‌تر و بزرگ‌تری در سطح شهرستان باشیم.

وی گفت: طی سه سال دولت شهید رئیسی که ما مفتخر به سربازی در این دولت هستیم توانستیم گام‌های مؤثری برای اعتلای نظام و خدمت بیشتر به مردم در بخش‌های توسعه زیرساخت‌های بهداشت، آموزش، راه، ورزش، گردشگری، اشتغال خانگی، عمران و آبادی روستایی انجام شده است و امروز نیز شاهد افتتاح دو پروژه مهم ملی در شهرستان هستیم.

فرماندار گناوه گفت: از تلاش‌های همه مدیران استانی و شهرستانی به ویژه استاندار جهادی استان و مردم این شهرستان که همواره در خط انقلاب و نظام و در کنار مسئولان هستند تقدیر می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.