آرناتوویچ پنالتی را به طارمی نداد، خراب کرد! (عکس)

ورزش سه پنج شنبه 03 آبان 1403 - 00:03
بهترین فرصت اینتر برای گلزنی مقابل یانگ بویز را مارکو آرناتوویچ از روی نقطه پنالتی از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های یانگ بویز و اینتر تا دقیقه ۶۰ با تساوی بدون گل دو تیم در جریان است. برخلاف نیمه اول که میزبان عملکرد بهتری نسبت به نراتزوری داشت اما شاگردان سیمونه اینزاگی نیمه دوم را با توپ پر آغاز کردند‌.

تنها پنج دقیقه از شروع نیمه گذشته بود که اینتر یک ضدحمله خطرناک روی دروازه یانگ بویز تدارک دید اما در داخل محوطه جریمه و با خطای مدافع تیم میزبان روی دانزل دومفرایز، داور در سوت خود دمید و یک ضربه پنالتی را به سود یاران مهدی طارمی اعلام کرد.

برخلاف بازی قبلی اینتر در مقابل ستاره سرخ که مهدی طارمی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و دروازه حریف را باز کرد اما این بار مارکو آرناتوویچ توپ را برداشت و پشت آن قرار گرفت اما ضربه ضعیف او با شیرجه مناسب دروازه بان یانگ بویز مهار شد و بهترین فرصت اینتر برای گلزنی از دست رفت.

گفتنی است تنها ۱۰ دقیقه بعد از این موقعیت خوبی که آرناتوویچ از دست داد، بازیکنان یانگ بویز روی یک ضدحمله خطرناک توانستند تیرک دروازه نراتزوری را به لرزه دربیاورند تا اینزاگی همچنان از نتیجه مساوی راضی باشد.

2099397
2099398
2099399
2099400
2099404

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.