خوشبخت در صدر ماند نیروی زمینی و دانشگاه آزاد در مکان دوم و سوم

صدا و سیما پنج شنبه 03 آبان 1403 - 00:57
خوشبخت در صدر ماند نیروی زمینی و دانشگاه آزاد در مکان دوم و سوم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته سوم از مسابقات لیگ دسته اول تکواندو باشگاه‌های کشور، «جام نقش جهان» یادواره شهید شهروز مظفری نیا امروز چهارشنبه دوم آبان ماه با برگزاری مسابقات اوزان زوج به پایان رسید و چهار طلای روز دوم را تکواندوکاران نیروی زمینی ارتش، خوشبخت و دانشگاه آزاد به خود اختصاص دادند. 
 
در این مسابقات ۱۳۸ تکواندوکار در بخش آزاد و ۱۲ تیم نیروی زمینی ارتش، باشگاه مولانا، مناطق نفت خیز جنوب، پایگاه قهرمانی البرز، باشگاه یزدان، باشگاه فرمانیه، آکادمی غلامی، خوشبخت، زنده یاد بابادی، دانشگاه آزاد اسلامی، درفام و باشگاه مقاومت به شیوه گرندپری حضور دارند.
 
در جدول رده بندی و تا پایان هفته خوشبخت با کسب ۳۸۱ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد. نیروی زمینی ارتش با ۳۵۹ امتیاز در مکان دوم ایستاد و دانشگاه آزاد با ۳۵۲ امتیاز در خانه سوم قرار گرفت.
 
در مبارزات روز دوم و در وزن ۵۸- کیلوگرم که ۳۶ تکواندوکار حضور داشتند راستین خواجوی از دانشگاه آزاد طلا گرفت. علیرضا بورانی زاده دیگر نماینده دانشگاه آزاد نقره گرفت و مدال برنز هم به ایمان کاظمی صبور و محمد مهدی سنایی تعلیق گرفت. 
 
در وزن ۶۸- کیلوگرم سید عرفان معروف زاده از خوشبخت در مبارزه نهایی کیوان کاظمی ازدانشگاه آزاد را از پیش رو برداشت و طلا گرفت. کاظمی نقره کرفت و ایلیا مجیدی از تیم زنده یاد بابادی به همراه حسین زمانی از دانشگاه آزاد هم به نشان برنز مشترک دست پیدا کردند. در این وزن ۳۵ تکواندوکار پیکار کردند. 
 
در میان ۲۸ تکواندوکار حاضر در وزن ۸۰- کیلوگرم، محمدرضا میرزایی از نیروی زمینی ارتش و فاروق کرمی از درفام به مبارزه نهایی راه پیدا کردند که در پایان یک مبارزه جذاب و دیدنی این میرزایی بود که در ثانیه‌های پایانی وقت سوم نتیجه را به سود خود تغییر داد و طلا گرفت. کرمی به نشان نقره دست یافت و امیرصدرا رحیمی و صدیق رحیمی هر دو از فرمانیه روی سکوی سوم ایستاده و برنز گرفت. 
 
علی نجفی تکواندوکار تیم نیروی زمینی ارتش در مبارزه نهایی وزن ۸۷+ کیلوگرم دانیال یزدان پرست از خوشبخت را شکست داد و دومین طلا امروز را برای تیم خود کسب کرد. یزدان پرست نقره گرفت و امیرقاسمی از خوشبخت و علی اکبر امیری از دانشگاه آزاد هم برنز گرفتند. در این وزن ۲۳ تکواندوکار پیکار کردند. 
 
بر همین اساس در پایان هفته سوم راستین خواجوی از دانشگاه آزاد و محمد مهدی علوی از نیروی زمینی ارتش به عنوان بهترین تکواندوکار، محمد مهربان از تیم خوشبخت و داود بذرافشان از نیروی زمینی به عنوان بهترین مربی، حسین سلیمانی از قم، عباس باباحاجی از البرز و مجید مهدوی زاده به عنوان بهترین داور انتخاب و معرفی شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.