ایران بزرگترین حریف اسرائیل است

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 03 آبان 1403 - 01:36
استاندار همدان گفت: امروز در پاسخ به همه تحلیل های دشمن و تحلیل گران جهان با صلابت اعلام می‌کنیم که  ایران بزرگترین حریف اسرائیل است.

حمید ملانوری شمسی شامگاه چهارشنبه دوم آبان ماه در دومین سالگرد شهید مدافع امنیت شهید علی نظری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ۱۱۰۰ شهید شهرستان ملایر و شهید امنیت شهید علی نظری به حوادث امروز غزه و لبنان اشاره و اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت تقابل یک رژیم سفاک، کودک کش و وحشی  با چند ملت مظلوم نیست بلکه به معنای واقعی تقابل حریت، آزادگی و تمامیت الهی بودن در برابر یک  ظلم است.

ملانوری شمسی ادامه داد: امروز این مقاومت و ایستادگی زمینه ساز حرکات بزرگ است و نشان دهنده این است که ملت‌های مسلمان با اراده‌های پولادین و محکم شکل می‌گیرد؛ تحلیل گران دنیا امروز با تعجب اعتراف می‌کنند که کشوری که اطرافش جنگ است چگونه روی پای خود ایستاده و کسی جرات تو گفتن به آن را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه این قدرت و ابهت ایران نشات گرفته از خون شهدا و رهبری مدبرانه امامین انقلاب و  ایستادگی مردم ایران است،خطاب به رژیم صهیونیستی و ادعای گنبد آهنین آنها گفت: بدانید که امروز به برکت خون شهدا یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه هستیم و حتی در تصمیم‌گیری های منطقه نظر ایران صاحب است.

استاندار همدان با بیان اینکه هیچ تصمیمی بدون مداخله ایران به نتیجه نمی‌رسد و ایران یکی از موثرترین کشورها است، ضمن اشاره به عملیات وعده صادق ۲ و شایعات روانی دشمن تصریح کرد: بعد از آن دیدیم که در جمعه تاریخی و نماز جمعه تهران، مقام معظم رهبری با اقتدار و محکم و استوار در این نماز جمعه شرکت کردند.

 وی با تاکید بر اینکه میدان جهاد امروز میدان جهاد اقتصادی است، گفت: همانطور که رهبر انقلاب در شعار سال‌های اخیر به این امر مهم تاکید و به بحث اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه شفابخش در درمان‌های اقتصادی کشور اشاره کردند، چکیده اقتصاد مقاومتی مردمی شدن اقتصاد است.

ملانوری شمسی تاکید کرد: سرمایه‌های پولی که امروز در دست مردم است چند برابر ظرفیت‌های دولتی است و باید از همه این ظرفیت‌ها و سرمایه ها برای شکوفایی اقتصاد کشور استفاده شود چرا که آنچه تا امروز کشور را نگه داشته است، مردم بودند  .

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان و مدیران وظیفه دارند که  با تسهیل گری، آرام سازی، راهنمایی، سیاست گذاری و نظارت مسیر را برای مردم باز و نشاط اجتماعی ایجاد کنند، افزود: مشکل امروز، اشتغال و اقتصاد است که باید حل شود.

وی میدان جهاد امروز را میدان جهاد اقتصادی خواند و اظهار کرد: باید تلاش کنیم و از همه ظرفیت‌های استان همدان برای پیشبرد و توسعه استفاده کنیم و سرمایه گزاران را با آغوش باز بپذیریم و از آنان حمایت کنیم.

استاندار همدان با تاکید بر ادامه مسیر شهدا بیان کرد: این سرزمین یک اردوگاه بیشتر نیست و یک فرمانده بیشتر ندارد پس باید تلاش کنیم که همه را به این اردوگاه جذب کنیم.

ملانوری شمسی شهدا را ناظر و حاضر در کنار همه دانست و گفت: .برکت خدمت به شهدا را باید قدر دانست چرا که جدا از اثرات بزرگی که در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه  دارد، بی شک در زندگی شخصی ما هم موثر است.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم بعد از گذشت سال ها از دوران دفاع مقدس با تفحص پیکرهای شهدا همچنان ارادت مردم به شهدا روز به روز بیشتر می‌شود و این همان امتداد مسیر ارزشمند شهادت است و این چیزی به جز بیمه کردن مکتب اسلام نیست و اگر شهیدی می‌آید برای این است که این بیمه نامه ای تمدید شود.

ملانوری شمسی با اشاره به ویژگی‌های شهدا، گفت: یکی از بزرگترین ویژگی‌های شهدا این بود که میدان جهاد را میدان عبودیت خدا می‌دانستند و با دعا، توسل، ذکر و گریه‌های شبانه در مسیر حق عبادت می‌کردند و از خدا یاری می‌خواستند.

استاندار همدان رضایتمندی از تقدیر الهی را دومین ویژگی شهدا دانست و خاطرنشان کرد: شهدا میدان جهاد را میدان مسابقه می‌دانستند و در این راه از هم پیشی می‌گرفتند.  

ملانوری شمسی دوران دفاع مقدس را یک دانشگاه به تمام معنا برای ایران خواند که به ما یاد داد تا روی پای خود بایستیم.

استاندار همدان با بیان اینکه هر کشوری اگر تحت این تحریم‌های ظالمانه بود تا الان فروپاشیده بود، افزود: صحنه جهاد برای کشور ما هیچ وقت بسته نیست و جهاد همیشه باقی است و حضور جهادگران در هر صحنه باید ظهور پیدا کند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.