هشدار فلیک به رئال: آماده‌ ال‌کلاسیکو هستیم

ورزش سه پنج شنبه 03 آبان 1403 - 01:49
هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، پس از پیروزی ۴-۱ مقابل بایرن مونیخ، از عملکرد تیمش تمجید و تأکید کرد که آنها آماده ال‌کلاسیکو هستند.

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک پس از پیروزی ۴-۱ تیمش مقابل بایرن مونیخ، علی‌رغم جشن بزرگی که در مونتخوئیک برگزار شد، سعی کرد آرامش خودش را حفظ کند. با این حال، او نتوانست در مقابل خبرنگار خوشحالی‌اش را پنهان کند و اعتراف نکند که  بازی فوق‌العاده بود. او گفت:«پس از اولین گل، ۱۰ یا ۱۵ دقیقه برایمان سخت بود، اما خوب است که دیدیم تیم بازگشت. ما تیم جوانی داریم و دیدن این موضوع مهم است. باید پتانسیل خود را نشان دهیم و سعی می‌کنیم هر بار بهتر و بهتر بازی کنیم. این بازی فوق‌العاده بود و از دیدن نمایش تیم خوشحال شدم.»

او ادامه داد:«این پیروزی شگفت‌انگیز است. بایرن تیم فوق‌العاده‌ای است، با بازیکنان فوق‌العاده‌ای که می‌دانند چگونه به خوبی بازی کنند و دیدن بازی آن‌ها لذت‌بخش است. و البته، اگر در چنین بازی‌هایی پیروز شوید، باید جشن بگیرید. این پیروزی به ما اعتماد‌به‌نفس می‌دهد تا به کیفیت خود برای بازی بعدی که شنبه در ال‌کلاسیکوی سانتیاگو برنابئو و مقابل رئال است، به خود باور داشته باشیم. ما آماده مصاف با رئال مادرید هستیم.»

2099447

از فلیک درباره مارک کاسادو سؤال شد و او پاسخ بسیار مثبتی داد و به شدت از این هافبک جوان تمجید کرد:«این باورنکردنی است، اگر بدانید که کاسادو از جوانان بارسا آمده و سطح فعلی او را ببینید، تعجب می‌کنید. او به طرز شگفت‌انگیزی در دفاع و پا به توپ خوب است. این لاماسیاست، این لاماسیاست. همه در استادیوم کیفیت این بازیکنان را می‌بینند. در نیمه دوم وقتی اعتماد به نفس داشتیم، می‌دیدید که چطور توپ را به هم پاس می‌دادیم، فوق‌العاده بود. همه خوشحال بودند، حتی کادر فنی.»

در نهایت، او نخواست درباره پیش‌بینی ال‌کلاسیکو صحبت کند:«من به آنچه که ممکن است در برنابئو اتفاق بیفتد فکر نمی‌کنم، از فردا به آن فکر خواهم کرد.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.