نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 03 آبان 1403 - 02:13
شفت- جانشین فرمانده سپاه ناحیه شفت گفت: نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس رحیمی شامگاه چهارشنبه در نشست با اعضای قرارگاه محله اسلامی، بسیجیان و جمعی از اهالی روستای کوزه گران شفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: شهدای جبهه مقاومت با افتخار و سربلندی به شهادت رسیدن و با شهادت خود هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و دنیای غرب را در هم شکستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی و حامیان آنها توانایی مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را ندارند، گفت: علائم اضمحلال این رژیم کودکش به دستان خود آنها نمایان شده است و ضربات جبهه مقاومت بر پیکره رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی جبران ناپذیر و کوبنده‌تر خواهد شد.

سرهنگ رحیمی ادامه داد: نابودی رژیم جعلی صهیونیستی نزدیک بوده و به زودی پیروزی نهایی حزب الله و رزمندگان اسلام با هدایت‌های مقام معظم رهبری و با ایستادگی رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت محقق خواهد شد.

جانشین سپاه شفت با بیان اینکه حضور و به کارگیری نوجوانان و جوانان در مساجد بسیار اهمیت دارد، افزود: حضور پررنگ مردم و علی الخصوص جوانان و نوجوانان در مساجد از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که زینت مسجد به حضور نمازگزاران، نوجوانان و جوانان است و باعث ایجاد آینده‌ای بهتر خواهد شد.

رحیمی در ادامه با توجه به مؤثر بودن هیئت امنا و پایگاه مقاومت روستاها در جذب جوانان تصریح کرد: همکاری ارکان محلات با یکدیگر جهت حضور نمازگزاران، جذب نسل جوان و نوجوان و تلاش برای ترویج و نهادینه سازی معارف دینی و اخلاقی یک امر بسیار مهم در این زمینه می‌باشد.

وی در ادامه به نقش قرارگاه‌های محله‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: قرارگاه‌های محله‌های اسلامی با محوریت مساجد در رفع مشکلات و آسیب‌های محلات با بهره‌گیری از توان و ظرفیت موجود، این توان را دارند تا بسیاری از مشکلات و موانع محلات را کاهش بدهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.