مارکینیوش:/ وقتش شده است که توپ طلا به برزیل برگردد

ورزش سه پنج شنبه 03 آبان 1403 - 05:45
مارکینیوش، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، معتقد است که توپ طلا باید به وینیسیوس جونیور اهدا شود.

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور فصل گذشته عملکرد بسیار خوب و درخشانی را در ترکیب رئال مادرید به نمایش گذاشت و نقش مهمی را در قهرمانی این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد.

عملکرد خوب این بازیکن در بازی شب گذشته رئال مادرید برابر بروسیا دورتموند در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باعث شد که بار دیگر نام این بازیکن به صورت جدی به عنوان مدعی اصلی کسب عنوان توپ طلای ۲۰۲۴ مطرح شود.

مارکینیوش که سابقه بازی در کنار این ستاره برزیلی در تیم ملی کشورش را در کارنامه دارد در پاسخ به سوالی درباره نظر او درباره برنده توپ طلای ۲۰۲۴ گفت: "همه چیز کاملا مشخص است. توپ طلا از الان برای وینیسیوس است. وقتش رسیده است که توپ طلا بار دیگر به برزیل برگردد."

مراسم اهدای جایزه ارزشمند توپ طلای ۲۰۲۴ که توسط مجله فرانس فوتبال برگزار می‌شود قرار است دوشنبه هفته آینده در شهر پاریس برگزار شود و برنده نهایی به صورت رسمی در این مراسم اعلام خواهد شد. رسانه‌های اسپانیایی پیش از این مدعی شده بودند که وینیسیوس جونیور به صورت قطعی برنده این جایزه خواهد بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.