خبر مهم کمالوند برای هواداران صنعت / اسطوره فوتبال آبادان در کادر فنی تیم نفت

ورزش سه پنج شنبه 03 آبان 1403 - 09:01
سرمربی صنعت نفت آبادان از تلاش برای اضافه شدن یک عضو جدید به کادر فنی این تیم خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هشتم لیگ یک صنعت نفت توانست در یک بازی سخت خارج از خانه مقابل شهرداری نوشهر به پیروزی یک بر صفر برسد. فراز کمالوند سرمربی نفت آبادان پس این بازی در واکنش به اینکه آیا تیمش به لیگ برتر صعود خواهد کرد یا خیر، گفت:
«خیلی زود است که الان درباره اینکه کدام تیم به لیگ برتر صعود می‌کند صحبت کنیم اما من تاکید میکنم که حتما نفت آبادان مدعی درجه یک صعود است منتها این حرف من به این معنا نیست که از الان خودمان را صعود کرده بدانیم. این مسابقات طولانی و فرسایشی است و فکر میکنم در چند هفته پایانی چهره تیم‌های صعودکننده مشخص می‌شود. ما هم اشکالاتی داریم و باید آنها را برطرف کنیم.»

ویدئو: 356604

او همچنین خبر مهمی برای هواداران تیمش اعلام کرد:
«به دنبال آن هستم که از حضور ابراهیم قاسم پور در کادر فنی صنعت نفت استفاده کنیم. ایشان اخیرا همسرش را از دست داده که تسلیت می‌گویم. آقای قاسم پور اسطوره فوتبال صنعت نفت هستند و امیدوارم بتوانیم زودتر از حضورشان بهره ببریم. امیدوارم ایشان به تیم خودش برگردد.»

کمالوند که با خیبر خرم آباد روزهای خوبی را گذراند و به لیگ برتر صعود کرد، درباره وضعیت اخیر این تیم گفت:
«من خیبر را خیلی دوست دارم و از اتفاقاتی که برای این تیم افتاده واقعا ناراحتم اما با درایتی که از آقای دکتر عبدی سراغ دارم می‌دانم که این تیم می‌تواند خیلی سریع برگردد. در هر صورت تیم‌های خصوصی مثل خیبر، تراکتور، هوادار و ... را باید تحسین کرد. شما ببینید که در این وضعیت بد اقتصادی یکسری افراد پیدا می‌شوند که با هزینه شخصی تیمداری می‌کنند. باید قدرشناس آنها باشیم. امیدورم که نه فقط خیبر که همه این تیم‌های خصوصی وضعیتشان در جدول مسابقات بهتر شود.»

وی همچنین به روزگاری که در اکسین البرز حضور داشت اشاره کرد و گفت:
«حیف از استان البرز و شهر کرج که تیم ندارد. امیدوارم شرایطی برای تیمداری این استان فراهم شود. به اعتقاد من در شرایطی که فوتبال ما زمین مناسب ندارد، وضعیت ورزشگاه انقلاب یک نعمت بزرگ است»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.