به هیچ تیمی نه نگفتی آقای مربی؛ آب و هوای اصفهان به شما نمی‌سازد؟

خبرورزشی پنج شنبه 03 آبان 1403 - 09:10
ژوزه مورایس سرمربی سپاهان روزهای خوبی را در این تیم سپری نمی کند و عملکرد فنی او هم چنگی به دل نمی زند.

به گزارش خبرورزشی، این روزها عملکرد سپاهان با ژوزه مورایس محل سوال و ابهام است. او مدام شکست های پیاپی را در این تیم تجربه می کند و مورد پرسش هم قرار نمی گیرد!

سپاهان به شارجه امارات هم باخت؛ ششمین باخت در هفتمین بازی اخیر آسیایی که معلوم نیست چطور لرزه‌ای به جایگاه مورایس نمی‌اندازد؛ به خصوص با سرمربی صاحب‌نامی که دستیار ژوزه مورینیو بود. این چه نتایجی است که مورایس می گیرد و اساسا او چگونه می تواند این عملکرد ضعیف را توجیه کند؟

مورایس آدم کم تجربه ای در فوتبال نیست. او در قامت سرمربی هم لیگ‌های عربستان و کره‌جنوبی را در نوردیده و قاعدتا با فضای فوتبال آسیا آشناست.

مورایس در ماه‌های ابتدایی حضورش در فوتبال ایران، سرمربی موفق‌تری بود. او آن روزها سپاهان را تا مرز قهرمانی در لیگ پیش برد و در آسیا هم اگرچه از گروه خودش موفق به صعود نشد اما لااقل با بردن بیگانه نبود. به نظر می رسد روزهای خوب مورایس در فوتبال ما به پایان رسیده و آب و هوای اصفهان هم که قاعدتا باید به او می ساخته، چندان در احوالاتش تاثیرگذار نبوده است.

برای سپاهان باید نسخه ای پیچید؛ چه بدون مورایس و چه اجبارا با خود مورایس...

بیشتر بخوانید: واکنش مورایس به شکست سپاهان؛ شارجه لیاقت پیروزی داشت ولی چیزی برای ما تمام نشده

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.