گاف بزرگ استقلالی‌ها در امارات با این ویدئو فاش شد

برترین‌ها پنج شنبه 03 آبان 1403 - 09:14
باشگاه النصر عربستان ویدیویی از گلزنی لاپورت به استقلال را منتشر کرد‌.

برترین‌ها: برنامه استقلال برای بازی با النصر عربستان یک دفاع تمام‌عیار بود که البته هم منطقی بود و هم تا دقایق پایانی به خوبی اجرا شد. در تقابل با ستاره‌های بزرگ بین‌المللی که در قالب نماینده عربستان به دوبی آمده بودند، نماینده ایران که علاوه بر اختلاف فاحش طبقاتی با حریفش حتی توانایی میزبانی در زمین خودش را هم نداشت، قاعدتا چاره‌ای جز جمع شدن مقابل دروازه خودی و بسته نگه داشتن دروازه به هر قیمت ممکن نداشت. در این میان اما در صحنه منجر به گل النصر، یارگیری ناشیانه، آرزوهای آبی‌ها را بر باد داد.

گاف بزرگ استقلالی‌ها در امارات با این ویدئو فاش شد

در ویدیویی که پیج باشگاه النصر منتشر کرده مشاهده می‌کنیم که رونالدو به عنوان آقای گل جهان، توسط اسلامی کوتاه قد یارگیری شده و مشخص نیست چرا این وظیفه بر عهده سیلوا گذاشته نشده است و سامان فلاح هم دو بار پیاپی از لاپورت جا ماند تا تک گل این بازی به ثمر برسد و استقلال نتواند با تک امتیاز این جدال سخت و حساس به ایران بازگردد.

گاف بزرگ استقلالی‌ها در امارات با این ویدئو فاش شد

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.