انتصاب سرپرست راهداری و شرکت ساخت

صدا و سیما پنج شنبه 03 آبان 1403 - 09:47

انتصاب سرپرست شرکت ساخت و سازمان راهداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی امروز در احکام جداگانه رضا اکبری را به عنوان سرپرست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و هوشنگ بازوند را به عنوان سرپرست شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل منصوب کرد.
همچنین از خیرالله خادمی و داریوش امانی معاونان سابق وزیر تکریم شد.
رضا اکبری کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه شیراز در رشته مهندسی عمران- سازه در سال ۱۳۸۱ کسب کرد و پس از آن در سال ۱۳۸۷ موفق به کسب دکترای همین رشته از دانشگاه تهران شد. 
وی پیش از این معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوده است.
اکبری در دی ماه ۱۳۹۸، به عنوان هیئت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای منصوب شده بود.
بنابر این گزارش، هوشنگ بازوند سرپرست شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور، متولد ۱۳۴۱ در شهرستان نهاوند و استاندار قبلی استان‌های کرمانشاه و لرستان بوده است. وی دارای مدرک کارشناسی عمران، کارشناسی‌ارشد برنامه‌ریزی گردشگری و دانشجوی دکترای برنامه‌ریزی شهری منطقه‌ای است.
از سوابق مدیریتی بازوند می‌توان به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی اشاره کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.