فیلم هالیوودی از نجات زن تهرانی از خانه پر از آتش و دود

رکنا پنج شنبه 03 آبان 1403 - 10:39
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از نجات یک زن از میان شعله‌های آتش منزل مسکونی‌اش خبر داد.
فیلم هالیوودی از نجات زن تهرانی از خانه پر از آتش و دود

به گزارش رکنا، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، با بیان اینکه در ساعت ۲:۲۸ بامداد امروز یک مورد حریق در ساختمان مسکونی در خیابان خاوران به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد، گفت: بلافاصله از دو ایستگاه آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند. آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند طبقه دوم ۸۰ متری یک ساختمان مسکونی دو طبقه کاملا شعله‌ور شده و شعله‌های آتش از پنجره‌های ساختمان بیرون می‌زد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان با توجه به حجم آتش‌سوزی همزمان نسبت به اطفای آتش از داخل و خارج اقدام کردند، عنوان کرد: با استفاده از نردبان دستی سریعا خود را به بالا رسانده و موفق شدند یک زن ۵۸ ساله که در داخل واحد و در وضعیت بسیار خطرناکی در میان شعله‌های آتش محبوس شده بود را با احتیاط خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران تاکید کرد: از آنجایی که این زن کمی دچار مصدومیت شده بود، تحویل عوامل اورژانس شد و در ساعت ۴:۲۳ دقیقه صبح عملیات اطفای آتش به پایان رسید و محل تحویل مالکان و عوامل انتظامی شد.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.