ساخت مجموعه‌های خانواده محور شهربانو در پایتخت

افکار نیوز پنج شنبه 03 آبان 1403 - 11:07
بیست و دومین قرارخدمت شهردار تهران و معاونان به ایستگاه پایانی رسید و امروز اهالی منطقه۲۱ تهران میزبان علیرضا زاکانی و جمعی از مدیران شهری هستند.

 بیست و دومین قرار خدمت از نخستین ساعت های روز برپا شد و در آن شهردار تهران ازروند ساخت مجموعه شهربانو در بوستان گوهرشاد بازدید کرد. این مجموعه از بخش های مختلف مانند استخر، سالن نمایش،سالن ورزش و... تشکیل می شود.

علی رضا زاکانی در این بازدید با اشاره به پیشرفت ۴۵ درصدی این مجموعه گفت: این محل به بانوان اختصاص خواهد یافت و اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه به راه اندازی مراکزی ویژه اعضای خانواده اشاره کرد و گفت : با ساخت این مجموعه ها اعضای خانواده ها همزمان می توانند از امکانات تفریحی و ورزشی بهره مند شوند.

شهردار در ادامه گفت: اولین مجموعه در منطقه ۲۱ در حال ساخت است و ۱۲ درصد پیشرفت داشته و دومین مجموعه هم در منطقه ۲ در قالب پردیس خانواده ساخته می شود.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.