شمارش معکوس برای واریز 1/000/000 تومان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | افزایش 10 میلیونی حقوق بازنشستگان

نامه نیوز پنج شنبه 03 آبان 1403 - 11:47
پس از ماه‌ها پیگیری سرانجام قرار است مرحله نخست متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرایی شود. عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس وعده داده که تا پایان آبان‌ماه حقوق مربوط به متناسب‌سازی واریز شود و از هم اکنون پیش‌بینی‌ها در خصوص مبلغ واریزی آغاز شده است.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت دیجی سرگرمی،پس از ماه‌ها پیگیری سرانجام قرار است مرحله نخست متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرایی شود. عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس وعده داده که تا پایان آبان‌ماه حقوق مربوط به متناسب‌سازی واریز شود و از هم اکنون پیش‌بینی‌ها در خصوص مبلغ واریزی آغاز شده است.

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان، خواسته دیرینه بازنشستگان است. سال گذشته اعلام شد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به طور ویژه در برنامه هفتم توسعه دیده شده و روز ۲۹ مهر ۱۴۰۳ نهایتاً متناسب‌سازی به تصویب هیئت وزیران رسید و حالا شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی آغاز شده است.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.