مغانلو: امیدوارم به پرسپولیس برگردم

تابناک پنج شنبه 03 آبان 1403 - 11:51

مغانلو: امیدوارم به پرسپولیس برگردم/ یک روز درمورد سپاهان و مورایس حرف می‌زنم

به گزارش تابناک، شهریار مغانلو مهاجم تیم ملی و فصل گذشته سپاهان، به اتحاد کلبا پیوست و دوباره طعم لژیونر شدن را چشید. او که مدتی در لیگ پرتغال بازی می کرد به پرسپولیس رفت و یک نیم فصل در این تیم بازی کرد اما رقم درخواستی باشگاه پرتغالی در حدی بود که باشگاه پرسپولیس برای انتقال قطعی او نتوانست اقداماتی انجام دهد و او رهسپار سپاهان شد. بخشی از مصاحبه مغانلو با همشهری را می خوانید: 

  • من چند سال خوب در فوتبال ایران داشتم و در نهایت تصمیم گرفتم چالش جدیدی را تجربه کنم. برخی تصور می‌کنند بازیکنان فقط برای تفریح به فوتبال امارات می‌آیند ولی شما می‌بینید که فوتبال امارات چقدر پیشرفت کرده است. اینجا باشگاه‌ها دنبال بازیکنان خارجی با کیفیت هستند و سطح فنی فوتبال امارات پیشرفت کرده است. طبیعتا در امارات نسبت به فوتبال ایران از لحاظ مالی درآمد بیشتری دارم ولی این موضوع تنها دلیل حضور من در اتحاد کلبا نبود. من به امارات آمدم تا هم چالش جدیدی را تجربه کنم و هم اینکه پیشرفت کنم.
  • بعد از جدایی از سپاهان، از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم ولی ترجیح دادم لیگ امارات را انتخاب کنم. من در سپاهان شرایط خوبی داشتم و همیشه نهایت تلاشم را انجام دادم تا هواداران این تیم را خوشحال کنم. به موقع در مورد برخی مسائل صحبت خواهم کرد، الان زمان مناسبی نیست ولی به وقتش در مورد مدیران سپاهان و ژوزه مورایس صحبت می‌کنم اما امیدوارم یک روز به پرسپولیس برگردم.
  • طارمی و آزمون مهاجمان تاپی هستند که نیاز به تعریف ندارند. خدا را شکر می‌کنم که در تیم ملی با آنها هم‌بازی هستم و سعی می‌کنم چیزهای زیادی از این دو بازیکن یاد بگیرم. به‌اندازه خودم هم این شانس را داشتم تا بازی کنم و این را هم بگویم که برای من موفقیت فردی مهم نیست و موفقیت تیم ملی از همه‌چیز مهم‌تر است.
  • من خوش‌شانسم که با طارمی و آزمون هم‌بازی هستم. آنها بازیکنان باکیفیتی هستند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.