پیش‌بینی ریوالدو: امباپه اسطوره رئال می‌شود!

ورزش سه پنج شنبه 03 آبان 1403 - 12:46
ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که کیلیان امباپه در ترکیب رئال مادرید تاریخ‌سازی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امباپه از زمان پیوستش به رئال مادرید با مشکلات بسیاری در این تیم مواجه شد و افت دیگر بازیکنان هم باعث شد که او نتواند عملکرد درخشانی را در ترکیب تیم جدیدش به نمایش بگذارد و انتقادهای زیادی از او در طول این مدت به گوش رسید، اما به نظر می‌رسد که شرایط رفته رفته در حال تغییر است.

این ستاره فرانسوی توانسته است در چند بازی اخیر رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بهتری را به نمایش بگذارد و به نظر می‌رسد که در حال بازگشت به دوران اوجش است و این باعث خوشحالی هواداران و کادر فنی این تیم در آستانه بازی حساس برابر بارسلونا شده است.

2097028

ریوالدو در گفت‌وگو با مارکا درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت: «سازگاری با شرایط کمی زمان می‌برد. اما امباپه بازیکن بزرگی است و مطمئنا می‌تواند در رئال مادرید تاریخ‌سازی کند. او بازیکن بسیار خوبی است و همین الان هم چندین گل برای آنها به ثمر رسانده است. او هنوز امباپه مدنظر هواداران نشده است، اما باید این را در ذهن داشته باشید که ما در ابتدای فصل هستیم و او تازه به این تیم آمده است. او به بازیکنی بسیار بزرگ تبدیل خواهد شد و نامش در تاریخ رئال ماندگار می‌شود.

گاهی شرایط خوب پیش نمی‌رود. رقابت‌های لالیگا تازه آغاز شده و هنوز فرصت زیادی برای بازی باقی مانده است. نکته مهم این است که او در انتها چطور عمل کند، نه الان. رئال همیشه در آخرین لحظات یکی از مدعیان قهرمانی در تمامی مسابقات است. کارلو آنچلوتی مربی بزرگی است که می‌داند چطور کارها را به خوبی پیش ببرد.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.