بهتاش فریبا: بختیاری زاده مردانگی کرد که آمد/ موسیمانه می تواند استقلال را به لیگ برگرداند!

خبرورزشی پنج شنبه 03 آبان 1403 - 13:20
بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال می گوید سهراب بختیاری زاده در شرایط بدی این تیم را تحویل گرفت.

بهتاش فریبا درباره شرایط فعلی تیم استقلال به خبرورزشی گفت: من فکر می کنم سهراب مرادنگی کرد که آمد، او در شرایطی قبول مسولیت کرد که اوضاع استقلال خوب نبود. درگیری بین کادرفنی و مربیگری، چالش های هواداران و بلاتکلیفی بازیکنان تیم را حسابی اذیت کرده بود. بازیکنان با تفکرات یک مربی دیگر کار می کردند ولی با حضور سهراب شرایط تغییر کرد چون تفکرات او متفاوت بود.

او ادامه داد: همین الان آقای موسیمانه معلوم نیست می تواند روی نیمکت بنشیند یا نه. الان بازیکن باید چکار کند؟ آنها یک سال و نیم با تفکرات نکونام جلو رفته اند، ۳ بازی با تفکرات بختیاری زاده به میدان رفتند و امروز قرار است موسیمانه تیم را تمرین بدهد. تا تفکرات سرمربی جدید جا بیفتد زمان می برد.

پیشکسوت استقلال در مورد نقش مدیران هلدینگ در اتفاق های این فصل استقلال گفت: هلدینگ این مربی را خودش آورده و حمایتش خواهد کرد. باید برویم جلو و ببینیم چه می شود. موسیمانه رزومه دار است و در آسیا هم کار کرده اما باید زمان بگذرد تا ببینیم آیا می تواند شرایط استقلال را متحول کند یا نه؟!

فریبا در مورد مشکلات حضور موسیمانه روی نیمکت استقلال هم گفت: الان آقای موسیمانه از امروز باید تیم را تمرین بدهد، اگر روی نیمکت نباشد، چطور می خواهد دستورات تاکتیکی را منتقل کند؟ باید باشگاه هرچه زودتر کارهای ثبت قرارداد او را انجام بدهد. هوادار توقع ندارد در مدت کوتاه موسیمانه بتواند تاکتیکش را پیاده کند ولی باید در نتیجه گیری حواسش را جمع کند چون تیم عقب افتاده و دیگر فرصت اشتباه نیست.

او در پایان گفت: با این بازیکنان فکر می کنم شرایط تاکتیکی بهتر می شود و ما می توانیم فاصله را کم کنیم. در زمان شفر ۱۰ امتیاز عقب بودیم و رسیدیم و امسال هم می توانیم این اتفاق را تکرار کنیم.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.