صدرنشین جدید والیبال ایران: یک سورپرایز جذاب

ورزش سه پنج شنبه 03 آبان 1403 - 13:24
تیم تازه وارد لیگ برتر والیبال ایران همه را شگفت زده کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال صنعتگران امید تهران یکی از تیم های تازه وارد به لیگ برتر والیبال ایران است. این تیم فصل قبل با شایستگی توانست جواز حضور در لیگ برتر والیبال ایران را به دست بیاورد.

پس از این صعود مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند تا غلامرضا مومنی مقدم سرمربی موفق تیم ملی والیبال جوانان را به عنوان سرمربی صنعتگران امید تهران انتخاب کنند تا به دنبال کسب نتایجی خوب در اولین فصل حضورشان در لیگ باشند.

غلامرضا مومنی مقدم پس از انتخاب به عنوان سرمربی این باشگاه، بلافاصله دست به خریدهایی برای این تیم زد که ماحصل آن یک تیم جوان و در عین حال با تجربه شد. بازیکنان جوانی همچون پوریا آریا خواه، ابوالفضل مهدیان در کنار با تجربه هایی چون علیرضا بهبودی، سعید جواهری، بهنام حاجی پور و آرمین رنجبر یک تیم عالی را به وجود آوردند که در حال حاضر در عین ناباوری همگان تا پایان هفته پنجم در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. غلامرضا مومنی مقدم در بازی دیروز تقابلش با دوست قدیمی خود یعنی امیر حسینی را نیز برد تا پس از برد مقابل پیمان اکبری نشان دهد مرد تقابل هاست.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.