او هیچ‌گونه شکستگی ندارد/ آخرین وضعیت یونس دلفی بعد از برخورد نگران کننده

ورزش سه پنج شنبه 03 آبان 1403 - 14:06
نتایج آزمایشات پزشکی یونس دلفی، بازیکن نیروی زمینی را از نگرانی خارج کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یونس دلفی زننده تک گل سه امتیازی تیم نیرو زمینی در مقابل شهر راز شیراز دچار آسیب جزئی شد که با حضور به موقع کادر پزشکی خطر رفع شد.

دلفی در دقایق پایانی دچار ضرب‌دیدگی شد و کادر فنی و پزشکی تیم قصد داشتند تا او را از زمین بازی خارج کنند اما بازیکن متعصب نیرو، دقایق پایانی را با تحمل شرایط سخت پشت سر گذاشت و بلافاصله پس از اتمام مسابقه با همراهی کادر پزشکی راهی بیمارستان شد.

مراحل عکس برداری و معاینات کامل پزشکی در همان ساعت بعد از مسابقه بطور دقیق انجام شد و مشخص شد مصدومیت دلفی کوفتگی در اثر ضربه بوده و هیچ‌گونه شکستگی ندارد!

مهاجم نیرو پس از استراحت چند روزه تحت نظر کادر پزشکی می‌تواند به تمرینات اضافه شود و هیچ مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار هفته آینده مقابل شهرداری بند آستارا نخواهد داشت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.