ادگار داویدز: / پیشنهاد منچستر را رد کردم اما با فرگوسن رفیقم!

ورزش سه پنج شنبه 03 آبان 1403 - 14:21
ادگار داویدز، ستاره سابق تیم ملی هلند اعتراف کرد که در سال ۱۹۹۶ به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ منفی داده اما این اتفاق باعث ناراحتی سرالکس فرگوسن از او نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، ادگار داویدز، ستاره سابق یوونتوس، بارسلونا و تیم ملی هلند، در گفتگو با روزنامه میرور مدعی شد که پیش از پیوستن به یوونتوس در سال ۱۹۹۶، با پیشنهاد خوبی از سوی منچستریونایتد مواجه شد اما به یک دلیل آن را رد کرده است.

داویدز در این مورد گفت: " سال ۱۹۹۶ بود که از آژاکس جدا شدم. یک پیشنهاد خوب از منچستریونایتد داشتم و احتمال اینکه به انگلیس بروم خیلی بالا بود. حتی با سرآلکس فرگوسن نیز صحبت کردم و او سعی داشت من را متقاعد کند تا به تیمش بروم.

اما من به دنبال این بودم که به سری آ بپیوندم چرا که آن زمان بزرگ ترین بازیکن‌های دنیا در ایتالیا بازی می‌کردند. همین مورد باعث شد تا به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ منفی بدهم و راهی میلان شوم.

اتفاقا بعد از این موضوع بارها با فرگوسن راجع به آن دوران صحبت کردیم و هیچ کدورتی بین ما ایجاد نشد. ما هنوز هم رابطه خیلی خوبی با یکدیگر داریم."

2099588

وقتی بحث به منچستریونایتد کشیده شد، داویدز ۵۱ ساله درمورد عملکرد‌ و شرایط این روزهای اریک تن هاخ در این تیم گفت: " من تن هاخ را خیلی خوب می‌شناسم. اتفاقا یک دوره کوتاه مربیگری را در تیم اوترخت پشت سر گذاشتم که تن هاخ هم در آنجا حضور داشت.

تن هاخ شدیدا به فوتبال علاقمند است و من از دیدن آن شور و اشتیاق و همچنین تمرکز بالای او در کار مربیگری به وجد آمدم.  همه ما می‌دانیم که عملکرد او در یونایتد عالی نبوده است. آنها تیمی هستند که برای بازسازی خود تلاش می‌کنند و این کار در فوتبال هرگز آسان نیست.

اگر از نظر فنی بخواهم بگویم، یکی از نقاط ضعف بزرگ این تیم نبود یک مهاجم تمام کننده است. اگرچه راسموس هویلند و یوشوا زیرکزی مهاجمان جوان و خوبی هستند اما هنوز از تجربه لازم برای درخشش در خط حمله منچستریونایتد برخوردار نیستند."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.