دستور اسکندر مومنی برای مونوریل قم

اقتصادنیوز پنج شنبه 03 آبان 1403 - 15:33
اقتصادنیوز: وزیر کشور گفت: وضعیت پروژه مونوریل قم باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود، چراکه بیش از یک دهه است در منظر مردم قرار دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، اسکندر مؤمنی ظهر پنجشنبه در دیدار با تولیت حرم بانوی کرامت در حرم این بانو اظهار کرد: استان قم به لحاظ جایگاه ویژه‌اش و مرکزیت علم جهان تشیع از ظریفت‌های بسیاری برخوردار است.

وزیر کشور بیان کرد: امیدواریم خدا توفیق دهد بتوانیم سهم خود را نسبت به استان قم که مرکز جهان تشیع است ادا کنیم.

وی ابراز کرد: ظرفیت‌های استان قم باید مورد اهتمام مسئولان باشد و توجه بیشتری به زیر ساخت‌ها و موقعیت‌های ممتاز آن داشته باشند.

مؤمنی تصریح کرد: از بیش از ۱۰۰ کشور در شهر مقدس قم طلبه و دانشجو حضور دارند، که فرصت عظیمی را برای انتقال پیام اسلام و انقلاب ایجاد کرده است.

وزیر کشور یادآور شد: وجود مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در شهر مقدس مشمول بسیاری از آثار و برکات شده است.

وی ادامه داد: در صدد هستیم تا با ادای دین خود نسبت به شهر قم اقدامات عمرانی، فرهنگی و گردشگری مطلوبی در این شهر مقدس انجام شود.

مؤمنی عنوان کرد: وضعیت پروژه مونوریل قم باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود چراکه بیش از یک دهه است در منظر مردم است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: موضوعات فرهنگی شهر قم در اولویت دولت چهاردهم قرار و به سعی داریم تا این شهر در حوزه توسعه زیارت و گردشگری نیز کارهای عمرانی توسعه پیدا کند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.