بازگشت امیر غفور به تنظیمات کارخانه!

ورزش سه پنج شنبه 03 آبان 1403 - 15:37
امیر غفور قطر پاسور شهداب یزد به مرز آمادگی خود بازگشته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهداب یزد که در سه بازی گذشته خود در لیگ برتر والیبال ایران به یک پیروزی خفیف رسیده بود و فریاد اعتراض هواداران این تیم را بلند کرد سرانجام با یک پیروزی روحیه بخش از فشار خارج شد.

آنها دیروز توانستند در یک بازی برتر با نتیجه سه بر یک مقابل پاس گرگان به پیروزی برسند و با برد دوم خود از قعر جدول جدا شوند و تا رتبه دهم بالا آمدند.

اما در این دیدار امیر غفور ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران که در این فصل پیراهن شهداب یزد را بر تن کرده است توانست یک عملکرد درخشان را از خود بر جای بگذارد و با کسب بیست و شش امتیاز ستاره میدان لقب بگیرد. امیر غفور سی و سه ساله که از جام باشگاه‌های آسیا تا بازی قبلی شهداب یزد عملکرد پر نوسانی داشت، با این بازی خوبی که مقابل پاس گرگان انجام داد، رحمان محمدی راد سرمربی و هواداران این باشگاه را برای بازگشت به روزهای اوج امیدوار کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.