هلاکت ۹ تروریست در مناطق مرزی پاکستان و افغانستان

صدا و سیما پنج شنبه 03 آبان 1403 - 15:52
هلاکت ۹ تروریست در مناطق مرزی پاکستان و افغانستان
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما  ارتش پاکستان طی عملیاتی در مناطق مرزی با افغانستان ۹ تروریست عضو گروه ممنوعه تحریک طالبان را به هلاکت رساند.
به گزراش خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، روابط عمومی ارتش پاکستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای مسلح ارتش طی عملیاتی در شهر "باجور" موفق به هلاکت ۹ تروریست تحریک طالبان موسوم به "خوارج" شدند.
ارتش پاکستان افزود: در این عملیات که در ۵۲ کیلومتری مرز مشترک پاکستان و افغانستان انجام شد، ۹ تروریست که از این میان ۲ نفر عامل انتحاری بوده اند به هلاکت رسیده و مقادیر زیاد سلاح و مهمات کشف و ضبط گردیده است.
در بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان آمده است:‌ در این عملیات اطلاعاتی - امنیتی یک سرکرده تروریستی گروه ممنوعه تحریک طالبان به نام "سعید قریشی" که در چندین پرونده تروریستی تحت تعقیب بوده نیز به هلاکت رسیده است.
این درحالیست که مقامات بلندپایه پاکستان از جمله "آصف علی زرداری" رئیس جمهور این کشور در پیام هایی از آمادگی نیروهای مسلح این کشور برای مقابله با هرگونه تهدید بویژه مبارزه با تهدید تروریسم قدردانی کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.