آقای خیابانی، کاش جرات انتقاد از سردار آزمون را هم داشتید!

برترین‌ها پنج شنبه 03 آبان 1403 - 16:01
این روزها خبر داغ فوتبال ایران درگیری و انتقاد هواداران پرسپولیس از جواد خیابانی گزارشگر قدیمی فوتبال ماست. 

برترین‌ها: این روزها خبر داغ فوتبال ایران درگیری و انتقاد هواداران پرسپولیس از جواد خیابانی گزارشگر قدیمی فوتبال ماست.

آقای خیابانی، کاش جرات انتقاد از سردار آزمون را هم داشتید!

دعوا از بعد بازی پرسپولیس در لیگ نخبگان و شکست سرخ‌پوشان برابر السد شروع شد. عده‌ای از پرسپولیسی‌ها به قدم نحس خیابانی اشاره می‌کنند و اعتقاد دارند هر وقت این گزارشگر بازی تیم آنها اجرا می‌کند اتفاقات بدی برای سرخ‌ها رقم می‌خورد. عده‌ای دیگر از پرسپولیسی‌ها هم بابت انتقادات جواد خیابانی از ژائو مهاجم برزیلی سرخ‌پوشان شاکی هستند.

خیابانی در این بازی به ناآمادگی بدنی و شوت‌های ضعیف ژائو اشاره و از هزینه بالای پرسپولیسی‌ها برای خرید این مهاجم انتقاد کرد. شاید انتقادات گزارشگر قدیمی فوتبال ایران درست هم باشد و خرید جدید سرخ‌پوشان نتوانسته انتظارات را بر آورد کند اما سوال مهمی در این میان وجود دارد که جواد خیابانی باید پاسخ دهد.

آقای خیابانی حرف‌های شما کاملا درست و متین، اما شما که ژست یک انسان شجاع را می‌گیرید آیا جرأت دارید چنین انتقادات تندی را نسبت به بازیکنان ایرانی هم مطرح کنید؟ یا اینکه به خاطر ارتباطات و اعترافات معمول جرأت چنین انتقاداتی از بازیکنان ایرانی را ندارید. آیا می‌توانید در شرایط مشابه به فرض از سردار آزمون یا مهدی طارمی انتقاد کنید؟ اگر به همین یک سوال پاسخ دهید به شجاعت و صداقت شما ایمان می‌آوریم.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.