رئال خطر را دید: بارسای دیوانه فلیک در برنابئو

نامه نیوز پنج شنبه 03 آبان 1403 - 16:03
بارسلونای فلیک تیمی بی‌پروا با حداکثر ریسک است. شجاعتی که گاهی لرزه بر اندام هوادارانش می‌اندازد اما آنها برابر رئال نیز قصد تغییر ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، با توجه به بازی‌های اخیر رئال و بارسا در لیگ قهرمانان، ال‌کلاسیکوی شنبه ابعاد جدیدی به خود می‌گیرد. اگر قرار بود بارسا از یک رقیب آسیب ببیند، آن رقیب بایرن مونیخ بود. شکست ۸-۲ یکی از آن تحقیرهایی است که زمان زیادی برای فراموش کردنش نیاز است. بارسا به چندین بازی مانند شب گذشته نیاز دارد تا از آن ضربه مهلک رهایی یابد.

با این حال همه‌چیز از جایی شروع می‌شود. بارسا در یک بازی پرهیجان، چهار گل به بایرن زد، همان‌طور که بایرن می‌توانست چهار گل به بارسا بزند. این یک بازی فوق‌العاده بود که با شجاعت تمام انجام شد، با تمرکز هر دو تیم در میانه میدان و تکیه بر دو ستاره مانند کین و لواندوفسکی که در بهترین فرم خود بودند، اما در عوض با یک بازیکن فوق‌العاده روبرو شدیم: تیمی که رافینیا را در اختیار داشت، برنده شد.

وینگر برزیلی همچون یک هواپیما سریع و با یک چاقو در دستانش ترسناک بود. هر کاری که انجام داد، بادقت، سریع و بی‌نظیر بود. او در جناحین و در ضربه‌زنی کشنده بود. رافینیا واقعاً یک ماشین برای شکستن دفاع‌ بایرن بود که شب را برای مونیخی‌ها تلخ کرد، با عملکردی مشابه وینیسیوس در برابر دورتموند.

با دیدن این بارسای شجاع که گاهی به مرز بی‌پروا بودن نزدیک می‌شود، باید پرسید آیا قرار است شنبه در برنابئو هم این‌گونه بازی کند؟

با تهدید دائمی امباپه و وینیسیوس برای استفاده از فضاهای خالی پشت خط دفاع این می‌تواند ریسک بزرگی برای تیم فلیک باشد. در عوض، رئال مادرید باید سخت تلاش کند تا توپ را از کاسادو بگیرد، رافینیا و لامین را در جناحین متوقف کرده و لواندوفسکی را هم کنترل کند.

همه چیز نشان می‌دهد که بله، بارسا با همان حس ریسک که شب گذشته در برابر بایرن داشت، بازی خواهد کرد. ریسکی که گویا در تیم پذیرفته شده است. فلیک می‌داند که بایرن در برخی لحظات نیمه اول می‌توانست برتری پیدا کند، اما همچنین بارسا را به تیمی گرسنه تبدیل کرده است که تمایلی برای احتیاط کردن ندارد. او از آن دسته مربیانی است که اگر تیمش چهار گل بزند، از دریافت سه گل ابایی ندارد. چه ال‌کلاسیکویی در انتظارمان است.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.