خطر بزرگ نیمار برای الهلال/ بازی با العین ۳ بر صفر می‎‌شود؟!

خبرورزشی پنج شنبه 03 آبان 1403 - 19:00
از امارات خبر می رسد که باشگاه العین بر مواضع قبلی خود مبنی بر غیرقانونی بودن حضور نیمار در بازی با این تیم تأکید دارد.

 عبدالعزیز المریسل، خبرنگار ورزشی معروف، از اعتراض باشگاه العین امارات به حضور نیمار، بازیکن برزیلی الهلال، در مسابقه آسیایی بین این دو تیم در چارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان خبر داد.

نیمار به عنوان بازیکن تعویضی در پیروزی ۵-۴ الهلال مقابل العین در ورزشگاه هزاع بن زاید، در سومین هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت.

المریسل در حساب شخصی خود در ایکس نوشت که تا زمان شروع پنجره نقل و انتقالات زمستانی و ثبت نام او در فهرست محلی، نیمار به طور رسمی اجازه ندارد در مسابقات جام پادشاهی یا لیگ داخلی عربستان بازی کند.

وی اضافه کرد که در جامعه ورزشی بحث‌هایی درباره قانونی بودن یا نبودن حضور نیمار در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا وجود دارد.

المریسل همچنین اشاره کرد که اخباری از امارات حاکی از آن است که باشگاه العین در حال بررسی اعتراض به حضور نیمار در این مسابقه بوده و خواستار افشای حقیقت این موضوع شده است.

بو نهیان، منتقد ورزشی اماراتی نیز در حساب خود در پلتفرم "ایکس" نوشت که حضور نیمار غیرقانونی بوده و طی ۴۸ ساعت آینده این موضوع اثبات خواهد شد.

او تأکید کرد که الهلال در وضعیت دشواری قرار گرفته و ممکن است سه امتیاز این مسابقه از آنها گرفته شده و نتیجه ۳-۰ به نفع العین اعلام شود.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.