خبر مهم اسکندر مومنی برای استانداران

اقتصادنیوز پنج شنبه 03 آبان 1403 - 19:03
اقتصادنیوز: وزیر کشور به دستور رئیس جمهور برای افزایش اختیارات به استانداران اشاره کرد و گفت: در این زمینه با اولویت استان‌های مرزی، دولت چهاردهم اختیارات ویژه‌ای به استانداران داده و این رویه در خصوص تمام استان‌ها ادامه می‌یابد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، اسکندر مؤمنی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های کاری دولت چهاردهم است و برخی از طرح‌ها که امکان ادامه دادن ندارند تعیین تکلیف خواهند شد.

 وی با بیان اینکه طرح‌های روی زمین مانده در استان‌ها تقسیم بندی و دسته بندی شده‌اند و بر اساس اولویت‌ها طرح‌ها ادامه پیدا می‌کنند، تاکید کرد: در مورد طرح‌های جدید تا زمانی که منابع مالی آن مشخص نشده باشد طرحی آغاز نمی‌شود .

 مومنی ادامه داد: زیر ساخت‌های اقامتی در قم باید تقویت شود و قم به دلیل ظرفیت‌های فرهنگی می‌تواند با تقویت امکانات اقامتی مسافران بیشتری را پذیرا باشد .

وزیر کشور در خصوص تعیین استانداران جدید افزود: تا امروز 13 استاندار جدیدمنصوب شده اند و هفته‌ای 4 یا 5 استاندار مشخص خواهند شد و ظرف هفته‌های آینده استانداران باقی مانده روشن خواهد شد . 

 وزیر کشور به دستور رئیس جمهور برای افزایش اختیارات به استانداران اشاره کرد و گفت: در این زمینه با اولویت استان‌های مرزی، دولت چهاردهم اختیارات ویژه‌ای به استانداران داده و این رویه در خصوص تمام استان‌ها ادامه می‌یابد تا زمینه جذب سرمایه گذار و کار آفرین در استان‌ها فراهم شود.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.