تارتار: شرایط ما در جدول خوب نیست/ فقط برای ۳ امتیاز به میدان می‌رویم

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 03 آبان 1403 - 19:19
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: ذوب‌آهن از تیم‌های با ثبات در کادر چند سال اخیر است و کادر فنی مجربی دارد. بازیکنان باکیفیتی دارد و از تیم‌های خوب امسال است ولی ما فقط برای ۳ امتیاز بازی خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و گل‌گهر، اظهار کرد: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. ذوب‌آهن تیمی است که در انتقال از دفاع به حمله فوق‌العاده بوده و نقاط ضعفی هم دارد که در طول هفته بر آن کار کردیم. مصدومانمان هم تا حدودی رسیده‌اند و شرایط خیلی خوبی برای بازی فردا داریم، امیدوارم زمین شرایط مساعدی داشته باشد که هر دو تیم تاکتیک‌های مد نظرشان را به خوبی اجرا کنند.

وی افزود: ذوب‌آهن از تیم‌های با ثبات در کادر چند سال اخیر است و کادر فنی مجربی دارد. بازیکنان باکیفیتی دارد و از تیم‌های خوب امسال است، اما ما فقط برای ۳ امتیاز بازی خواهیم کرد. با تساوی‌های اخیر و بازی‌های عقب افتاده، شرایطمان در جدول مساعد نیست.

سرمربی گل‌گهر خاطر نشان کرد: معتقدم سبک دو تیم کاملاً متفاوت است و ما به‌هیچ‌وجه فوتبال ضد حمله بازی نمی‌کنیم، سعی می‌کنیم مالکیت توپ داشته باشیم، ممکن است با توجه‌ به تیم مقابل تاکتیک خود را تغییر دهیم و فردا هم ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد.امیدوارم این تغییر به شکلی باشد که ما برنده بازی باشیم.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.