استقلال خوزستان بدون تمرین در اردو؛/ آخرین تمرین آبی‌ها قبل از بازی لغو شد

ورزش سه پنج شنبه 03 آبان 1403 - 20:28
شاگردان میودراگ بوژوویچ بدون انجام آخرین جلسه تمرینی به مصاف نساجی می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، کاروان استقلال خوزستان صبح امروز با یک پرواز از اهواز راهی ساری شد که پس از رسیدن به فرودگاه، به سمت یک زمین تمرینی رفت، اما شرایط نامناسب زمین چمن موجب شد تا میودراگ بوژوویچ اجازه کار به بازیکنان خود را ندهد و تصمیم بگیرد مستقیما به هتل بروند.

قرار بود آخرین جلسه تمرینی استقلال خوزستان قبل از دیدار مقابل نساجی مازندران پس از پرواز به ساری، در همین استان و قبل از اقامت اعضای این تیم در بابلسر انجام شود که حتی بازیکنان هم در محل یک زمین تمرینی حاضر شدند ولی کار تاکتیکی انجام ندادند.

شرایط نامناسبی زمین چمنی که از سوی باشگاه استقلال برای این تیم در نظر گرفته شده و در کنار یک آرامستان بود، با ناراحتی بوژوویچ همراه شد و او تصمیم گرفت تا شاگردانش بدون انجام تمرین راهی هتل محل اقامت‌شان در بابلسر شوند.

2099693

همچنین کنفرانس خبری بوژوویچ قبل از مسابقه با نساجی مازندران هم به دلیل فاصله یک ساعته هتل در نظر گرفته شده برای استقلال خوزستان تا ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر نیز برگزار نشد.

با این وجود، بازیکنان استقلال خوزستان پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان، انگیزه زیادی دارند تا در بازی فردا در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر بهترین عملکردشان را ارائه بدهند و دوباره به برتری برسند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.