این تعطیلی هم خوب بود، هم بد؛/ صداقت: این جایگاه شایسته هیچکس نیست

ورزش سه پنج شنبه 03 آبان 1403 - 20:55
مربی نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد بتوانند فردا نمایش خوبی مقابل استقلال خوزستان داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت در نشست خبری قبل از مسابقه نساجی مازندران مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: پس از وقفه نسبتا طولانی مدت، دوباره در خدمت شما هستیم. تعطیلی بازی‌های لیگ برای تیم نساجی مضاعف بود چون یک هفته هم دیدار با سپاهان لغو شد و یک هفته دیگر را از دست دادیم.

او ادامه داد: این روند طولانی مدت از مسابقات برای ما اتفاق افتاد که محاسن و معایب هم برای ما داشت. چند بازیکن مصدوم داشتیم که دوباره به جمع ما اضافه شدند و دو، سه روز است در کنار تیم تمرین میکنند.

مربی نساجی با اشاره به برنامه این تیم در تعطیلات ابراز کرد: با صلاحدید کادر فنی، یک مسابقه تدارکاتی خوب با گل‌گهر داشتیم که کمک زیادی به ما کرد. ان‌شاالله فردا بتوانیم بازی خوب و تماشاگرپسندی انجام بدهیم.

صداقت اضافه کرد: فردا با تیم خوب استقلال خوزستان بازی داریم که کیفیت فنی خیلی خوبی دارند ولی خود ما هم می‌دانیم که جایگاه فعلی نساجی مازندران برازنده هیچکدام از ارکان باشگاه، هواداران و دوست‌داران این تیم نیست. همه در تلاش هستند تا بتوانند این روند را تغییر بدهند.

2092392

او یادآور شد: فکر می‌کنم همانطور که آقا ساکت گفتند، عیار اصلی و واقعی تیم‌ها پس از این تعطیلات مشخص می‌شود. ما شرایط خوبی داریم ولی متاسفانه دو، سه بازیکن مصدوم هم داریم که بعید است تا دو، سه هفته آینده هم به جمع ما اضافه شوند. کوین یامگا، محمود قائدرحمتی و الکساندر مرکل آسیب دیدگی دارند و در دسترس نیستند. با تمام این شرایط، ما فردا مصمم هستیم تا در حضور هوادارانمان که همیشه به ما انرژی دادند، بتوانیم شرایط خوبی را برای تیم رقم بزنیم.

مربی نساجی مازندران در خصوص اضافه شدن بازیکن جدید به این تیم ابراز کرد: در برنامه‌های آینده‌مان فعلا بازیکن جدیدی مدنظر نداریم. آرمین سهرابیان به جمع ما اضافه شده و فردا در کنار تیم هست ولی برنامه دیگری مدنظر کادر فنی تیم نیست.

او در خصوص شرایط خریدهای جدید این تیم گفت: محمد عیسی در فیفادی برای تیم ملی کشورش بازی کرد و سه روز است در کنار تیم تمرین میکند و شرایط خوبی دارد ولی مرکل مصدومیت دارد و فکر میکنم حداقل دو، سه هفته دیگر او را در اختیار نداریم ولی تمرینات سبک خود را شروع کرده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.