سردار فدوی: دنیا به دروغگویی‌ و خباثت رژیم صهیونیستی پی برده است  

الف پنج شنبه 03 آبان 1403 - 23:37
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی به دنیا دروغ می‌گوید که مدافع آزاداندیشی و دموکراسی است و دنیا به این دروغگویی‌ها و خباثت‌های آشکار پی برده و این از ثمرات خون شهدای غزه است.

به گزارش ایسنا، سردار علی فدوی، در مراسم گرامیداشت هفتمین روز خاکسپاری سردار شهید عباس نیلفروشان که در سالن گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب می‌گذرد، در این سال‌ها و در مقاطع مختلف به دشمن ثابت کرده‌ایم که پیروزی از آن ایران اسلامی است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه، افزود: رژیم صهیونیستی به دنیا دروغ می‌گوید که مدافع آزاداندیشی و دموکراسی است و دنیا به این دروغگویی‌های آشکار پی برده و این از ثمرات خون شهدای غزه است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صهیونیست‌ها به بزدلانه‌ترین روش‌، بزرگان جبهه مقاومت را شهید می‌کنند، اما رزمندگان جبهه مقاومت از پیمودن راه منصرف نشده و همیشه پیروز میدان هستند.

سردار فدوی با بیان اینکه راه شهدا ادامه دارد، بیان کرد: جبهه مقاومت همچنان زنده است و به راه خود تا پیروزی و نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد. ‌

وی با اشاره به شهادت‌ یحیی سنوار، افزود: شهادت شهید سنوار باعث شد این رزمنده جبهه مقاومت به یک چهره اسطوره‌ای تبدیل شود.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروز دیگر صهیونیست‌ها امیدی برای دستیابی به اهداف خود ندارند، چون حزب‌الله و حماس مانع دست‌یابی آنان به اهداف خود هستند.

وی با اشاره خدمات شهید نیلفروشان، گفت: شهید نیلفروشان مدت‌ها در لبنان بود و بعد از شهادت سردار زاهدی، جانشین ایشان شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.