تبریک مولر به فلیک و بارسا برای پیروزی مقابل بایرن!

ورزش سه پنج شنبه 03 آبان 1403 - 23:55
توماس مولر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود، به باشگاه بارسلونا و هانسی فلیک برای پیروزی شب گذشته آنها مقابل بایرن مونیخ تبریک گفت.

به گزارش ورزش سه، بارسلونا سرانجام بعد از ۹ سال توانست از سد بایرن مونیخ بگذرد و انتقام شکست های متوالی مقابل باوارایی ها را با برتری پرگل ۴-۱ بگیرد. برتری پرگلی که بارسلونا را شش امتیازی کرد و بایرن مونیخ را سه امتیازی نگه داشت.

پیروزی ای که حتی منجر به تبریک توماس مولر، مهاجم باتجربه بایرن مونیخ نیز شده است. بازیکنی‌ که از چند روز قبل از بازی شروع به کری خواندن برای بازیکنان بارسلونا به ویژه رابرت لواندوفسکی کرد و حالا با انتشار پستی در اینستاگرام به این تیم و سرمربی سابقش تبریک گفت.

مولر تصاویری از نبرد دیشب را در صفحه اینستاگرام خود منتشر‌ کرد و نوشت:" تبریک به بارسلونا و سرمربی سابقم، هانسی فلیک برای کسب پیروزی مقابل ما در بازی دیشب. صادقانه بگویم، قصد تحلیل این بازی را ندارم.  ما به عنوان یک تیم متحد می‌مانیم و روی بازی روز یکشنبه تمرکز می‌کنیم. عصر خوبی داشته باشید."

2099758

گفتنی است عملکرد مولر در بازی مقابل بارسلونا مورد انتقاد برخی از پیشکسوتان و هواداران بایرن مونیخ نیز قرار گرفته است. او در کنار مانوئل نویر یکی از ضعیف ترین بازیکنان بایرن در بازی شب گذشته بودند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.