فنرباغچه 1-1 یونایتد: مورینیو اخراج شد ولی نباخت

ورزش سه جمعه 04 آبان 1403 - 01:00
منچستریونایتد و فنرباغچه در بازی هفته سوم لیگ اروپا به تساوی 1-1 دست پیدا کردند.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی هفته سوم دور گروهی لیگ اروپا مقابل فنرباغچه قرار گرفت که این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید.

ویدئو: 356696

ترکیب تیم‌ها:

فنرباغچه: لیواکوویچ، اوسای-ساموئل، سویونچو، جیکو، مولدور، فرد، امرابط، تادیچ، زیمانسکی، سن ماکسیمین و ال‌نصیری

منچستریونایتد: اونانا، مارتینز، لیندلوف، دی‌لیخت، دالوت، اریکسن، اوگارته، راشفورد، مزراوی، گارناچو و زیرکزی

بازی توسط یوسف النصیری آغاز شد و تیم میهمان مطابق انتظار از ابتدا بازی را در اتمسفر هیجان انگیز ورزشگاه خانگی‌اش با اعتماد به نفس بالا شروع کرد. کنترل دقایق ابتدایی بازی در اختیار میزبان بود اما این یونایتد بود که برخلاف جریان بازی گلزنی کرد.

کریستین اریکسن در دقیقه 15 شیاطین سرخ را پیش انداخت و پس از آن یونایتد کمی بهتر از دقایق ابتدایی بازی کرد. امکان به ثمر رسیدن گل دوم با فاصله کم وجود داشت اما ضربه مارکوس راشفورد در دقیقه 23 با فاصله بسیار کم از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت.

بازی توسط دو تیم پایاپای و با سرعت معمولی دنبال می‌شد که بهترین فرصت گلزنی فنرباغچه در دقیقه 37 شکل گرفت اما دو واکنش پیامی از اونانا مانع از گلزنی ال‌نصیری شد و این مهاجم از دست رفتن چنین موقعیتی را در فاصله کمی با دروازه باور نداشت. نیمه اول با برتری یونایتد به پایان رسید و شیاطین سرخ با تک گل اریکسن به رختکن رفتند.

پایان نیمه اول

فنرباغچه برای جبران گل خورده عجله داشت و با سرعت بالا نیمه دوم را شروع کرد تا خیلی زود در دقیقه 48 توسط ال‌‌نصیری به گل تساوی برسد. بعد از این گل راسموس هویلوند و کاسمیرو وارد بازی شدند تا بیشتر به فاز تهاجمی یونایتد کمک کنند.

بازی اغلب با حملات فنرباغچه دنبال می‌شد که اخراج ژوزه مورینیو جریان بازی را جنجالی کرد. در دقیقه 59 بازی مورینیو اعتقاد به خطای پنالتی داشت که داور اعتراض شدید او را با کارت قرمز جریمه کرد و مربی پرتغالی را روی سکوها فرستاد.

بعد از این اتفاق فشار یونایتد به سمت دروازه فنرباغچه بیشتر شد و دالو یک فرصت خوب داشت که در دقیقه 60 با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

آنتونی برای کمک به هویلوند در خط حمله یونایتد به ترکیب اضافه شده بود که تنها کمتر از 15 دقیقه حضور در ترکیب اصلی مصدوم شد و از ترکیب خارج شد. حملات فنرباغچه برای تغییر نتیجه بازی همانند یونایتد اثری نداشت و در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.

پایان بازی

توپ گلگل‌ها:

فنرباغچه 0-1 منچستریونایتد

2099783

کریستین اریکسن پس از دریافت پاس یوشوا زیرکزی با ضربه دقیق به گوشه دروازه موفق شد در دقیقه 15 اولین گل بازی را به ثمر برساند.

فنرباغچه 1-1 منچستریونایتد

2099784

ال‌نصیری در فاصله کوتاه با دروازه یونایتد موفق شد ارسال بلند سن مکسیمیلیان را با ضربه سر از زیر دستان آندره اونانا در دقیقه 48 به گل تساوی تبدیل کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.