پایان هفته سوم لیگ اروپا با صدرنشینی لاتزیو!

ورزش سه جمعه 04 آبان 1403 - 01:25
هفته سوم لیگ اروپا با برگزاری پانزده دیدار پیگیری شد و در نهایت با صدرنشینی لاتزیو به پایان رسید.

به گزارش ورزش سه، هفته سوم رقابت های لیگ اروپا با انجام هر ۱۵ بازی به پایان رسید و تیم های لاتزیو، تاتنهام و اندرلخت بلژیک با ۹ امتیاز و با معیار تفاضل گل در جایگاه اول تا سوم جدول قرار گرفتند.

بازی های امشب لیگ اروپا با برتری ۱-۰ رم در مقابل دیناموکیف آغاز شد و شاگردان ایوان یوریچ سرانجام بعد از دو بازی ناکامی موفق به کسب اولین سه امتیاز در لیگ اروپا شدند. تک گل جالوروسی در این بازی را آرتم دووبیک در دقیقه ۲۳ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. رمی ها با این پیروزی، چهار امتیازی شدند و در جایگاه نوزدهم قرار گرفتند.

همچنین در بین دیگر بازی های مهم ابتدایی امشب، آژاکس با گل های کنت تیلور، ووت وخهورست و چوبا آکپوم از سد میزبانش قره باغ گذشت و هفت امتیازی شد.

بازی های حساس تر امشب لیگ اروپا اما از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز شدند. جایی که اتلتیک بیلبائو با تک گل نیکو ویلیامز از سد اسلاویا پراگ گذشت و لیون در ادامه تیره روزی هایش با نتیجه ۱-۰ مقابل بشیکتاش در فرانسه شکست خورد.

تاتنهام با تک گل ریچارلیسون از روی نقطه پنالتی مقابل آلکمار به برتری رسید. لاتزیو در هلند و مقابل حریف سرسخت خود یعنی توئنته با گل های پدرو رودریگز و گوستاو ایزاکسن برنده شد.

با گلزنی‌ دوباره سامو اومورودیون، پورتو با نتیجه ۲-۰ از سد هوفنهایم گذشت و در حساس‌ترین بازی امشب نیز مصاف تیم های فنرباغچه و منچستریونایتد در استانبول با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

* نتایج کلی بازی‌های هفته سوم به شرح زیر است:
آاس رم 1- 0 دیناموکیف 
فنرباغچه 1-1 منچستریونایتد
تاتنهام 1-0 آلکمار
اندرلخت 2-0 لودوگورتس
اتلتیک بیلبائو 1-0 اسلاویا پراگ
قره باغ 0-3 آژاکس
پورتو 3-0 هوفنهایم
لیون 0-1 بشیکتاش
مالمو 0-1 المپیاکوس
آینتراخت فرانکفورت 1-0 ریگا لتونی
رنجرز 4-0 استوا بخارست 
میتیلند 1-0 اونیون سن ژیلواز
پائوک 2-2 ویکتوریا پلژن 
فرانس واروش 1-0 نیس
گالاتاسارای 4-3 الفسبورگ
براگا 1-2 بودوگلیمت نروژ

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.